فرماندار همدان گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس حق کشیدن سیگار در دید دانش‌آموزان را ندارند.
کد خبر: ۹۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 22 September 2015
فرماندار همدان گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس حق کشیدن سیگار در دید دانش‌آموزان را ندارند.

به گزارش ایسنا؛"علی تعالی" در کارگروه آموزش‌و پرورش شهرستان همدان، بر توجه بیشتر به سرویس دختران دبیرستانی تاکید کرد و افزود: اگر رانندگان سرویس مدارس دختران، از بانوان انتخاب شود از بروز بسیاری از معضلات و مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سرویس مدارس دارای جایگاه آموزشی خاصی است، به همین علت آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس باید در اولویت‌ اول قرار گیرد چرا که در سال‌های اخیر در شهرهای همدان و تهران اتفاقات ناگواری رخ داده که محرمانه است.

تعالی در بخش دیگری به تعداد نفرات دانش‌آموزان در سرویس مدارس اشاره و تصریح کرد: رانندگان حق سوار کردن حداکثر پنج و حداقل چهار دانش‌آموزان با توجه به ظرفیت خودرو را را دارند.

وی با اشاره به نقش خانواده‌ها در نظارت و کنترل سرویس مدارس عنوان کرد: تنها مدیران نباید به سرویس‌های مدارس نظارت کنند بلکه خانواده‌ها نیز همواره باید بررسی‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

تعالی یادآور شد: هدف از روی کار آوردن شرکت‌هایی مانند 1820 نظارت بر سرویس مدارس بوده در صورتی‌که بعضی از شرکت‌ها تنها روی مبلغ دریافتی آن تکیه می‌کنند.

وی در ادامه خواستار برپایی ایستگاه اتوبوس ویژه دبیرستان مطهری شد و تصریح کرد: مشکل آب و فاضلاب این مدرسه باید حل شود و اداره آب باید هر چه سریع تر نسبت به وصل کردن آب آن اقدام کند.

تعالی در پایان خاطرنشان کرد: تعدادی از مربیان پیش‌دبستانی حقوق کمی دریافت کرده که باید این موضوع پیگیری شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان نیز از طراحی نرم‌افزاری در راستای جلوگیری از همکاری سرویس با زمان‌بندی‌های متعدد در مدارس خبر داد.

"مهرداد خورشیدوند" افزود: از دیگر کاربردهای این نرم‌افزار ارسال پیامک به والدین در راستای اطلاع‌رسانی بیشتر از زمان رسیدن به مقصد و برگشت است.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده آموزش و پرورش اظهار کرد: از جمله برنامه‌ها آموزش رانندگان در جهت نوع رفتار و برخورد با دانش‌آموزان و نصب برچسب ویژه سرویس مدارس است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار