مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: همدان در جذب منابع و پرداخت تسهیلات جایگاه ممتازی در کشور دارد،پیگیر هستیم تا از محل جذب اعتبارات شناور و مانده اعتباراتی که سایر استان ها موفق به جذب آنها نشدند، تسهیلات بیشتری را در اختیار فعالان بخش تولید قرار دهیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲ 29 June 2024

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: همدان در جذب منابع و پرداخت تسهیلات جایگاه ممتازی در کشور دارد، پیگیر هستیم تا از محل جذب اعتبارات شناور و مانده اعتباراتی که سایر استان ها موفق به جذب آنها نشدند، تسهیلات بیشتری را در اختیار فعالان بخش تولید قرار دهیم.

به گزارش تابناک همدان، ارسلان حسن پور امید 2 هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال تسهیلات برای احیای ۱۲۹ واحد راکد و نیمه فعال توسط صندوق کارآفرینی امید استان در دولت مردمی سیزدهم پرداخت شده است.

وی مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌های راکد در استان را ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با مشارکت و حمایت صندوق کارآفرینی امید بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از آن تامین و پرداخت شده است.

حسن پور با تاکید بر رسالت صندوق در تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و تاکید شخص رییس جمهور شهید در حوزه احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال گفت: با راه اندازی دوباره این واحدهای راکد یا نیمه فعال برای بیش از ۲۲۰ نفر شغل پایدار ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این طرح های حمایت شده در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات از جمله صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات، بسته بندی مواد غذایی، گلخانه، تامین قطعات خودرویی و کشاورزی، دامداری و صنایع کوچک است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید همدان با بیان اینکه تسهیلات این صندوق با نرخ سود پایین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود، اظهار کرد: تقویت کارآفرینی و کمک به توسعه اشتغال از اولویت های اصلی این صندوق به شمار می رود.
این مسوول همچنین با بیان اینکه صندوق کارآفرینی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه منابعی برای ارائه تسهیلات در اختیار این صندوق قرار گرفت،افزود: در همین راستا تفاهم نامه هایی با بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)،میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین تفاهم نامه سه و چهارجانبه با جهاد کشاورزی منعقد کردیم که در قالب آنها به شکل سرجمع هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار دادیم.

وی یادآور شد: این تسهیلات در کمترین مدت زمان ممکن از زمان انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های یاد شده به متقاضیان معرفی شده پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار