فرماندار ملایر گفت:مردم نباید در مسیر خدمت رسانی کوچکترین خللی احساس کنند.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ 09 June 2024

مردم نباید در مسیر خدمت رسانی کوچکترین خللی احساس کنند

به گزارش تابناک همدان از ملایر :"سلمان اسماعیلی "معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز یکشنبه ۲۰ خردادماه در کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان با اشاره به اینکه میانگین جذب اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان ۳ درصد بیشتر از مجموع استانی است اظهار داشت:مجموع اعتبارات جذب شده عمرانی تخصیص یافته استان همدان نزدیک به ۵۸ درصد است و همین آمار در شهرستان ملایر ۶۱ درصد می باشد که نشان از تلاش خوب مدیران ملایر در جذب اعتبارات است.

وی تصریح کرد:برخی از دستگاه ها وضعیت بهتری داشته و برخی خیر، لکن به طور مجموع به همین میزان هم راضی نبوده و نیستیم و باید برای جذب اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

اسماعیلی تاکید کرد : حدود ۹۵ درصد اعتبارات عمرانی کشور در دست وزارتخانه هاست و روسای ادارات بایستی با پیگیری و تعامل با نمانیدگان کوشا و ساعی حوزه انتخابیه ملایر به دنبال جذب هرچه بیشتر این اعتبارات برای توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان باشند.

نماینده عالی دولت در ملایر در ادامه افزود: بایستی با اولویت بندی و حرکت برنامه ریزی شده این حرکت مستمر و دائمی باشد و پتانسیل های بالای شهرستان ما در تخصیص و جذب اعتبارات بیش از پیش دیده شود.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت : خوشحالیم که در دولت رئیس جمهور شهید و اسوه ما آیت الله رئیسی بعد از چندین دهه انتظار دانشکده علوم پزشکی در شهرستان افتتاح شد و آنقدر حجم خدمات حتی پس از شهادت ایشان بالاست که بعضاً خود ما مسئولین بی اطلاعیم.

وی به برگزاری میزهای خدمت در شهرستان اشاره کرد و افزود: میزهای خدمت به صورت مستمر و دائم در روستاها و شهر در این دولت در ملایر برگزار شد که برکات فراوانی داشت از جمله ساخت و ارتقای خدمات درمانگاه های مستقر در روستاها، سالن ورزشی اسلامشهر آق گل که با پیگیری های لازم بحمدالله امروز به تیپ یک ارتقا یافته است و انتظار داریم همه مدیران پیگیری جدی برای تحقق مصوبات میزهای خدمت داشته باشند.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعات مورد پیگیری ما حق آبه مردم روستاهای پایین دست سد کلان است که با قاطعیت پیگیر آن هستیم و انتظار داریم مطابق وعده ای که به مردم شریف این روستا ها دادیم آب هرچه سریعتر به بستر رودخانه و جوی ه‍ای آنها برسد و در همین راستا متولیان امر همین امروز با اعزام ماشین آلات سنگین اقدام به تخریب و اصلاح بندهای انحرافی کنند که مغایر با قانون احداث و باعث عدم جاری شدن آب در بستر رودخانه و رسیدن آن به برخی روستاها شدند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید کوچکترین خللی در خدمت رسانی حس کنند گفت: این چند ماه آخر دولت را با انگیزه ماه های نخست باید خدمت رسانی کنیم، به فضل الهی مردم با بصیرت والای خود در پای صندوق های رای بهترین سرنوشت را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد و ایمان داریم تصمیم مردم بهترین تصمیم هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار