رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان گفت: ایران به عنوان سرزمین بزرگ با سابقه تمدنی بالا، سختی‌ها و دوره‌های بحرانی زیادی را پشت سر گذاشته است و امروز ما آمده ایم برای اعتلای ایران، ایرانی که امروز با چالش‌های زیادی مواجه است.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ 16 June 2024

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان گفت: ایران به عنوان سرزمین بزرگ با سابقه تمدنی بالا، سختی‌ها و دوره‌های بحرانی زیادی را پشت سر گذاشته است و امروز ما آمده ایم برای اعتلای ایران، ایرانی که امروز با چالش‌های زیادی مواجه است.

به گزارش تابناک همدان، محمدابراهیم الهی تبار در نشست خبری خود در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه کشاندن قشر خاکستری به پای صندوق‌های رای برای داشتن یک انتخابات با مشارکت حداکثری رویکرد اصلاح طلبان است، افزود: بر اساس اصل ۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حاکمیت‏ مطلق‏ بر جهان‏ و انسان‏ از آن‏ خداست‏ و هم‏ او، انسان‏ را بر سرنوشت‏ اجتماعی‏ خویش‏ حاکم‏ ساخته‏ است، هیچکس‏ نمی‏ تواند این‏ حق‏ الهی‏ را از انسان‏ سلب‏ کند یا در خدمت‏ منافع فرد یا گروهی‏ خاص‏ قرار دهد و در صورت توجه به اصل ۵۶ قانون اساسی در زمینه سرمایه‌های اجتماعی دچار مشکل نخواهیم شد.

الهی تبار با بیان اینکه دغدغه پزشکیان افزایش سرمایه‌های اجتماعی است، تصریح کرد: مردم در ۲ انتخابات گذشته کمتر از ۵۰ درصد پای صندوق‌های رای حاضر شدند در حالی که تاکنون در کشور این میزان کاهش حضور تجربه نشده بود وامروز مردم ما دچار مشکلات اقتصادی هستند در حالی که زیبنده داشتن زندگی بهتری هستند.

وی بیان کرد: یک زمان مهاجرت به صورت فردی بود، اما اکنون دغدغه مهاجرت نیرو‌های نخبه و نیروی انسانی است در حالی که عامل پیشرفت هر کشوری استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان اضافه کرد: باید کاری کرد که افراد نخبه و دلسوزان نظام و ایران برای سازندگی، پیشرفت کشور و خوب شدن حال مردم در کشور باقی بمانند.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان گفت: ایران به عنوان سرزمین بزرگ با سابقه تمدنی بالا، سختی‌ها و دوره‌های بحرانی زیادی را پشت سر گذاشته است و امروز ما باید برای اعتلای این مرز و بوم قدم برداریم.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان اضافه کرد: باید کاری کرد که افراد نخبه و دلسوزان نظام و ایران برای سازندگی، پیشرفت کشور و خوب شدن حال مردم در کشور باقی بمانند.

وی ادامه داد: همه مکلف به حفظ سرمایه‌هایی که در این کشور رشد کردند هستیم و باید نسل جدید که دغدعه‌مند هستند و آینده را مبهم می‌بینند امیدوار کنیم.

الهی تبار اظهار کرد: پزشکیان باید با ایجاد امیدواری و اعتماد عمومی فضا را برای حضور اقشار مختلف در پای صندوق‌های رای فراهم کند، او راه سختی را پیش رو دارد.

وی مدعی شد که سایر کاندیدا‌ها کار سختی در پیش رو ندارند و شکستن این فضا و فراهم شدن مشارکت حداکثری بر عهده پزشکیان است و افزایش مشارکت دغدغه اصلی این نامزد انتخاباتی و حامیان او است.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان گفت: برخی می‌گویند رای حداکثری به درد ما نمی‌خورد بنابراین برای کاهش میزان مشارکت تلاش می‌کنند نتیجه این رفتار‌ها و تلاش این افراد برای کاهش مشارکت، نتیجه اش طرح مطالبات در کف خیابان شده، اما ماحصل تلاش اصلاح طلبان مشارکت حداکثری پای صندوق رای است.

الهی تبار همچنین گفت: پس از برگزاری چند انتخابات حداقلی، چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند حاوی پیام و اثر باشد.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان به تمجید کارنامه پزشکیان پرداخت و گفت: موفق‌ترین دولت بعد از انقلاب، دولت خاتمی بود که نتیجه و خروجی توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی و ارتقای بسیاری از شاخص‌ها بود و پزشکیان نیز به عنوان وزیر دولت اصلاحات و پس از آن در مجلس شورای اسلامی موفق عمل کرد.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه مسعود پزشکیان جمع کردن کارشناسان زبده و توانمند حول یک محور و بهره گیری از توان فکری دلسوزان نظام اسلامی در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها است.

وی همچنین گفت: جریان اصلاح طلب هیچگاه با صندوق رای قهر نکرده و معتقد به آرای مردم است و همواره بزرگترین بار نظام در مشارکت حداکثری مردم را به دوش کشیده هر چند برای فراهم کردن مشارکت حداکثری همه وظیفه و تکالیفی بر عهده دارند.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان تاکید کرد: جامعه ایران متنوع است و باید همه سلایق حضور یابند تا انتخاب فرد مورد نظر و تایید راحت‌تر شود.

الهی تبار بیان کرد: رویکرد اصلاح طلبان این است که چنانچه در تصمیم گیری شورای نگهبان، سیاست‌های کلان و قوانین نقصی وجود دارد اصلاح شود چرا که اصلاح طلبان علاقه‌مند به پیشرفت کشور و دلسوز نظام هستند.

وی اظهار کرد: مشارکت حداقلی موجب تداوم وضعیت کنونی و این تفکر شده، اما با مشارکت حداکثری شاهد اتفاق‌های مبارک در کشور خواهیم بود.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان اظهار کرد: یکی از وظایف حاکمیت صیانت از آرای مردم است و در این مورد رهبری فرزانه انقلاب فرمودند: رای مردم حق الناس است.

الهی تبار تاکید کرد: البته صیانت از آرای مردم تنها به روز رای گیری بر نمی‌گردد بلکه مربوط به همه عرصه‌ها از قبل برگزاری انتخابات، در جریان تبلیغات، استفاده از امکانات و سایر بخش‌ها را شامل می‌شود.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان ادامه داد: اصلاح طلبان با راه اندازی ستاد‌های انتخاباتی، حضور فعال جوانان در ستادها، ایجاد فضای شور و نشاط، همواره تمام توان خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار بسته اند.

وی در پایان در رابطه با هزینه‌های ستاد پزشکیان در همدان هم گفت: تاکنون همه هزینه‌های ستاد در همدان از سمت حامیان مردمی و اعضای ستاد ایشان در همدان تامین شده است.

گفتنی است 6 نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرایند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی فقدان آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

آغاز فعالیت ستادهای انتخاباتی در همدان/ ما برای اعتلای ایران آمده ایم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار