معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش جای شعار و شتاب زدگی نبوده و آزمایش و خطا در این مجموعه جایی ندارد.
کد خبر: ۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 20 September 2015
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش جای شعار و شتاب زدگی نبوده و آزمایش و خطا در این مجموعه جایی ندارد.

به گزارش ایرنا؛مصطفی خزایی افزود: هر گونه آزمایش و خطا می تواند خسران غیر قابل جبرانی را در مجموعه آموزش و پرورش به جا بگذارد.

وی ادامه داد: تصمیمات در آموزش و پرورش باید پخته، علمی و منطقی باشد و بتواند جوابگوی نیازهای فرزندان این مرز و بوم باشد.

وی با بیان اینکه پروژه مهر همزمان با مهر ماه سالجاری آغاز خواهد شد بیان کرد: با اجرای این طرح یک مدیریت تخصصی در این حوزه به کار گرفته خواهد شد و خانواده، دانش آموزان، فرهنگیان و سایر اقشار جامعه را با فضای تعلیم و تربیت هماهنگ خواهد کرد.

وی بیان کرد: تربیت خانواده در کنار تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش مکمل هم هستند و هر یک از این موارد بدون وجود دیگری نمی تواند نتیجه بخش باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون نسل جوان و نوجوان با خطراتی مواجه هستند که نمونه آن دسترسی بسیار آسان به دنیای مجازی است.

وی ادامه داد: رسانه ها و متولیان فرهنگی نیز در مقابل دانش آموزان نقش اساسی دارند و ارتباط موثر این نهادها می توانند باعث هدایت بیشتر دانش آموزان شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر والدین به هدایت تحصیلی گفت: علاقه، استعداد و ظرفیت شغلی از مهمترین معیارهایی است که باید درنظر گرفته شود.

استان همدان 283 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار