سرمربي تيم هندبال پاس همدان گفت: هندبال همدان براي نخستين بار و با كمتر از هزينه 100 ميليون توماني راهي ليگ برتر شده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 15 September 2015
سرمربي تيم هندبال پاس همدان گفت: هندبال همدان براي نخستين بار و با كمتر از هزينه 100 ميليون توماني راهي ليگ برتر شده است.

به گزارش ایسنا؛"مجيد مشايخي‌پور" اظهار كرد: هندبال همدان براي نخستين بار در تاريخ ورزش استان حضور در ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور را تجربه مي‌كند. اتفاق تازه‌اي كه بايد به فال نيك گرفت و آن را سرآغاز فصلي نو در ورزش همدان برشمرد.

وي افزود: واقعيت اين است كه هندبال همدان ظرفيت حضور در ليگ برتر را نداشت. در اين عرصه يا شهرهايي مثل سبزوار با برخورداري از اسپانسر قوي حرف براي گفتن داشتند يا شهرهايي چون اصفهان و خوزستان كه به نوعي قطب هندبال كشور محسوب مي‌شوند. با اين وجود از سال‌ها قبل استارت موفقيت هندبال همدان زده شد و بازيكنان بومي، تيم را از دسته 3 كشور به دسته اول رسانده و سال گذشته هم با موفقيت در اين دسته، جواز حضور در ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور را كسب كردند. اين تيم در رده‌هاي مختلف كشور صاحب 7 عنوان شده و با تكيه بر همين بازيكنان بومي بود كه همدان ليگ برتري شد.

سرمربي پاس ادامه داد: هندبال همدان روزهاي خوبي در پيش دارد. امسال هم در تيم ملي نونهالان و هم در تيم ملي نوجوانان نماينده داشتيم. از سويي من به عنوان مربي تيم ملي نونهالان انتخاب شدم. به اينها بايد ليگ برتري شدن همدان را هم اضافه كنيد كه در اين عرصه مانند سایر شهرها خريد امتياز صورت نگرفت و ليگ برتري شدن همدان تنها به واسطه استعداهاي موجود در اين رشته بود.

وي تاكيد كرد: ما امتياز اين تيم را با چنگ و دندان حفظ كرديم. براي مثال نفت تهران به شدت خواهان خريداري امتياز ليگ برتري هندبال همدان بود اما با حمايت مسئولان اين امر صورت نگرفت تا با بازيكناني كم‌توقع به جنگ تيم‌هايي برويم كه تا دندان مسلح هستند.

مشايخي‌پور با اشاره به قراردادهاي پايين بازيكنان تيمش يادآور شد: تيم ما در گروهي قرار دارد كه در آن نام غول‌هايي مانند سپاهان اصفهان و مس كرمان به چشم مي‌خورد. تيم‌هايي كه با هزينه‌هاي يك ميلياردي بسته شده‌اند اما تيم ما با 100 ميليون جمع و جور شده است و وقتي نماينده فدراسيون رقم قراردادهاي بازيكنان ما كه كمتر از 10 ميليون هستند را ديد، تعجب كرد.

وي درخصوص هفته اول مسابقات و شكست برابر نماينده بهبهان خاطرنشان كرد: واقعيت اين است كه به ما دير اعلام كردند همدان قصد تيمداري دارد. 2 روز مانده به مسابقات مسئولان پاس با دستور استاندار مايل به تيمداري شدند. اگر يك هفته زودتر بازيكنان دور هم جمع می‌شدند و تمرينات بيشتري داشتيم در هفته نخست برابر بهبهان پيروز مي‌شديم. البته عملكرد خوب بازيكنان ما را به هفته‌هاي بعد اميدوار كرد. نبايد فراموش كنيم كه بهبهان مهد هندبال است و مردم در كوچه پس كوچه‌هاي اين شهر فقط هندبال بازي مي‌كنند و عاشق اين رشته ورزشي هستند.

سرمربي پاس گفت: 90 درصد اين تيم را نفرات بومي تشكيل داده‌اند و تنها 4 بازيكن به جمع ما اضافه شده‌اند. قول مي‌دهم در بازي‌هاي بعدي اين تيم هماهنگ‌تر شده و مقابل رقباي سرسخت خود بهتر نتيجه بگيرد.

وي با اشاره به هفته دوم ليگ اضافه كرد: ما امروز بازي نداريم و به بازيكنان براي رقابت با مس كرمان در هفته سوم ليگ برتر استراحت داده‌ايم. در مورد آن بازي بايد تاكيد كنم كه مس يكي از تيم‌هاي خوب و متمول اين ورزش است. آنها در هفته اول سپاهان مدعي را شكست دادند اما ما هم به دنبال شگفتي هستيم. فيلم بازي اين تيم را تهيه و عملكردشان را آناليز خواهيم كرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار