معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش 120 هزار و 997 نفر مسافر از ابتدای تابستان امسال در ستاد اسکان فرهنگیان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 13 September 2015
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش 120 هزار و 997 نفر مسافر از ابتدای تابستان امسال در ستاد اسکان فرهنگیان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛محمد بداغی با اشاره به فعالیت پایگاه ستاد اسکان در استان، اظهار کرد: از ابتدای تابستان تا ابتدای این هفته حدود 120 هزار و 997 مسافر در همدان پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اسکان 38 هزار و 226 خانوار طی این ایام، افزود: طی دو شب اخیر به دلیل شرایط جوی و بارش باران تمام مدارس و خوابگاه‌ها پر از مسافر شده بودند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه پذیرش مسافران تا 25 شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت، گفت: با پایان تعطیلات از ابتدای هفته آینده تعداد مسافران در مدارس اسکان کم می‌شود.

وی با بیان اینکه 184 مدرسه و خوابگاه طی تابستان امسال در استان برای پذیرش مسافران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: 125 کلاس در شهر همدان برای پذیرش مسافران تابستانی در نظر گرفته شده است.

بداغی با بیان اینکه یک‎هزار و 761 کلاس در استان آماده پذیرایی از مسافران تابستانی است، تصریح کرد: امسال پذیرش مسافران نسبت به سال‎های قبل وضعیت بهتری داشته است.

این مسئول گفت: امسال تعداد مدارس تیپ الف را بیشتر کردیم و در ناحیه یک و 2 نیز یک مدرسه ویژه ایجاد کردیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه مدارس ویژه دارای قابلیت تخت، تلویزیون و یخچال است، افزود: در هر یک از مدارس تیپ یک فرش، پتو، یخچال، تلویزیون تعبیه شده و استفاده از سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص راهنمایی برای اسکان مسافران، بیان کرد: در اوج پیک مسافر به ویژه ایام عید فطر نصب بنر باعث شد که مسافران در خیابان‌ها سرگردان نشوند و به مکان‌های اسکان دسترسی داشته باشند.

بداغی با بیان اینکه اعضای ستادهای مناطق استان نحوه خدمت‌رسانی به مسافران را کنترل می‌کنند، افزود: آنها برنامه بازدید مستمر از محل پذیرش مدارس میهمان‌پذیر را دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار