مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه کمپین مدرسه‌سازی با عنوان «حتی به اندازه یک آجر به تحقق رویای بچه‌ها کمک کنیم» در حال پیگیری است گفت: سهم ما در مهربانی می‌تواند هزینه یک آجر برای ساخت یک مدرسه باشد.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 05 October 2020
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه حتی با یک‌هزار تومان نیز می‌توان برای بچه‌های محروم مدرسه ساخت گفت: خیرین تا روز چهارشنبه می‌توانند تعداد حامیان مدرسه‌ساز استان را افزایش دهند.

به گزارش فارس، محمدحسین مرادی اظهار کرد: به لطف خداوند کمپین مدرسه‌سازی در مناطق محروم با توان و ظرفیت مردمی آغاز شده و این اتفاق با همراهی خیرین چشمگیر خواهد شد.

وی بیان کرد: در این راستا فرصتی فراهم شده خیرین نیک اندیش بتوانند به سایت کمپین مدرسه‌سازی در استان همدان مراجعه کنند و نسبت به دریافت پوستر شخصی‌سازی شده با نام و عکس خود اقدام کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه کمپین مدرسه‌سازی با عنوان «حتی به اندازه یک آجر به تحقق رویای بچه‌ها کمک کنیم» در حال پیگیری است گفت: سهم ما در مهربانی می‌تواند هزینه یک آجر برای ساخت یک مدرسه باشد.

وی خاطرنشان کرد: افراد برای مشارکت در کمپین ساخت مدرسه برای بچه‌های مناطق محروم استان می‌توانند به سایت http://www.ajorbajor.ir کمپین آجر به آجر مراجعه کنند.

مرادی با تاکید به اینکه خیرین در صورت شرکت در صفحه اصلی سایت، گزینه «مشاهده پروژه‌های استانی» و سپس بر روی «انتخاب استان» کلیک کنند گفت: در صفحه بعد «همدان» را انتخاب و بر روی دکمه «کمک می‌کنم» کلیک کنند.

وی افزود: خیران در ادامه می‌توانند مشخصات و مقدار هزینه واریزی از یک‌هزار تومان تا هر مبلغی که تمایل دارند را وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنند که در آخر پوستر کمک خود به صورت عکس ذخیره و به عنوان خروجی دریافت می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان تصریح کرد: امروز پویش ملی «آجر به آجر» فرصتی است برای اینکه سهم کوچکی در ادای دین خود به «مدرسه» داشته باشیم و در کشور حضور چشمگیر مردم استان را در یک حرکت فرهنگی حامی مدرسه‌سازی به ثبت برسانیم.

وی با بیان اینکه این مهم جز با مشارکت تک تک ما میسر نخواهد شد بیان کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت تا ۱۶ مهرماه و انتخاب استان همدان با حداقل مبلغ واریزی تعداد حامیان مدرسه‌سازی استان را افزایش داده و در تداوم این زنجیره حمایتی فرهنگی با وسع اندک، اما اندیشه والای خود در ساخت یک مدرسه سهیم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار