فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: امسال 500 هزار گردشگر از غار علیصدر در کبودراهنگ بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 02 September 2015
فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: امسال 500 هزار گردشگر از غار علیصدر در کبودراهنگ بازدید کردند.

به گزارش فارس؛احسان قنبری در ستاد اجرایی هماهنگی سفر اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 500 هزار نفر از غار شگفت‌انگیز و جهانی علیصدر بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا پایان مهرماه روزانه 2 هزار و 500 نفر نیز از غار بازدید خواهند داشت، افزود: علیصدر تافته جدا بافته از کبودراهنگ نیست، بنابراین باید با جذب سرمایه‌گذار در حوزه زیرساخت‌ها و خدمات گام موثری برداشت.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: در این راستا با شرکت «ایده‌ساز کیا» در ایجاد مجتمع تفریحی و توریستی قراردادی امضا شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ در حوزه کشاورزی و گردشگری حرف اول را در استان می‌زند، گفت: با توجه به بحران آب در دشت کبودراهنگ باید در حوزه گردشگری سرمایه‌گذاری کرد تا ایجاد اشتغال شود.

قنبری ادامه داد: مرمت آثار باستانی شهرستان نیز باید در اولویت باشد، چراکه هم نشان از تاریخ شهرستان دارد و هم ظرفیتی برای توسعه آن است که با ورود بخش خصوصی به این حوزه نیز شاهد حفظ آثار تاریخی و باستانی خواهیم بود.

وی در پایان از حضور باشکوه مردم شهرستان در استقبال از رئیس جمهور تقدیر و تشکر کرد و گفت: نتیجه این استقبال اختصاص یک سوم اعتبار سفر رئیس جمهور به کبودراهنگ بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار