فرماندار تویسرکان گفت: سفر رییس جمهوری و هیات دولت نقطه عطفی را در توسعه و پیشرفت همه جانبه استان همدان رقم زد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 31 August 2015
فرماندار تویسرکان گفت: سفر رییس جمهوری و هیات دولت نقطه عطفی را در توسعه و پیشرفت همه جانبه استان همدان رقم زد.

به گزارش ایرنا ؛حبیب مومیوند در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی تویسرکان افزود: اگر چه سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان یک روزه بود اما از ماه ها قبل به منظور جمع بندی مشکلات استان و انتقال آن به دولت تلاشهای زیادی صورت گرفته بود.

وی اضافه کرد: این سفر علاوه بر برکات معنوی و دیدار چهره به چهره دولتمردان با مردم، برکات مربوط به حوزه توسعه، اعتبار و اجرای طرح های عمرانی نیز به دنبال داشت.

مومیوند از انتقال کامل و جامع مشکلات محوری شهرستان تویسرکان به هیات دولت و تبیین درخواستهای این شهرستان برای شتاب گیری در روند توسعه پایدار خبر داد و اذعان کرد: مواردی مانند سرمازدگی گسترده باغ های شهرستان، مشکلات حوزه راه های ارتباطی، معضلات بخش بهداشت و درمان، بحث توسعه آموزش عالی و مشکلات حوزه تامین آب و دیگر موضوعات محوری در این سفر به مسوولان انتقال داده شد.

وی خاطر نشان کرد: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان مقارن با میلاد امام رضا(ع) و روز همدان، پزشک و بوعلی سینا شد و تویسرکان نیز در این ایام میزبان وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت و درمان، رییس بنیاد مسکن کشور و مدیر جمعیت هلال احمر کشور بود.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: در هفته دولت سال جاری در شهرستان تویسرکان 32 طرح عمرانی با صرف اعتباری معادل 200 میلیارد ریال به افتتاح رسید و 12 طرح عمرانی نیز با برآورد اعتباری معادل 33 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی همچنین به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: دولت بنا ندارد با قانونمداری امانتدار و حافظ رای و نظر مردم باشد.

مومیوند افزود: هیچ یک از مسوولان و دست اندکاران دستگاههای اجرایی بر اساس قانون حق ندارند از امکانات دولتی در انتخابات استفاده کنند.

وی متذکر شد: برگزاری انتخابات در سال جاری نباید به هیچ وجه روند خدمات رسانی به مردم شهرستان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

امام جمعه تویسرکان نیز در این نشست گفت: یکی از بزرگترین افتخارات ما برخورداری از شخصیت هایی مانند شهیدان رجایی و باهنر است که بی قرار خدمت به مردم و کشور بودند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی افزود: باید از تلاش های دولتمردان در دولت تدبیر و امید قدر دانی کرد و امید می رود که سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان منشا خیرات و خدمات رسانی های متعدد شود.

وی خاطر نشان کرد: افتخار دولت بر این است که در مساله انتخابات قانونمدارانه وارد می شود و اجازه نمی دهد هیچ یک از مسوولان و کارکنان دستگاه های اجرایی از امکانات دولتی در مسائل انتخاباتی استفاده کنند.

امام جمعه تویسرکان تاکید کرد: باید شخصیت حقیقی و حقوقی افراد را از یکدیگر جدا کنیم و وظایف خود را در خدمات رسانی به مردم به نحو کامل انجام دهیم.

در این آیین با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از کارمندان نمونه دستگاههای مختلف اجرایی شهرستان تویسرکان تجلیل شد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار