مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: بنا داریم طی توافقات گردشگری، 3 میلیون گردشگر تا پایان سال وارد همدان شوند و از اماکن تاریخی و دیدنی این شهر به‌ویژه غار شگفت‌انگیز علیصدر دیدن کنند.
کد خبر: ۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 27 August 2015

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: بنا داریم طی توافقات گردشگری، 3 میلیون گردشگر تا پایان سال وارد همدان شوند و از اماکن تاریخی و دیدنی این شهر به‌ویژه غار شگفت‌انگیز علیصدر دیدن کنند.

به گزارش فارس؛حمیدرضا یاری  با اشاره به راه‌اندازی واحد بازرگانی در شرکت سیاحتی علیصدر اظهار کرد: این واحد در راستای جذب گردشگر تأسیس شده که تاکنون نیز عقد قراردادهای خوبی با نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی داشته است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد توسط واحد بازرگانی شرکت سیاحتی علیصدر با شهرداری تهران گفت: در همین راستا مقرر شده پرسنل شهرداری تهران از خدمات شرکت استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد: طی توافق با شهرداری تهران، 10 هزار نفر از کارکنان شهرداری به همراه خانواده آنها در قالب تور در همدان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد از این کارکنان در نیمه دوم میهمان این استان خواهند بود، اظهار کرد: فردا نخستین گروه از این توافق به تعداد 60 نفر وارد همدان می‌شوند.

یاری ادامه داد: این افراد بعد از بازدید از غار علیصدر، از دیگر نقاط دیدنی، تاریخی و توریستی همدان نیز دیدن خواهند کرد.

وی مدت زمان این تور را دو روزه دانست و در بخش دیگری از سخنانش افزود: در راستای جذب گردشگر با سازمان بازنشستگان لشکری نیز قراردادی منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر تصریح کرد: از نیمه دوم سال جاری 200 هزار نفر از بازنشستگان لشکری نیز در قالب گردشگری برای بازدید از غار علیصدر وارد همدان خواهند شد.

وی هزینه تورهای گردشگری برای اعضای سازمان بازنشستگان لشکری را به صورت اقساط 10 ماهه عنوان کرد و افزود: انعقاد قرارداد با برخی از دانشگاه‎های کشور نیز در دستور کار است.

یاری تصریح کرد: بنا داریم طی این توافقات، 3 میلیون گردشگر تا پایان سال جاری وارد همدان شوند و از اماکن تاریخی و دیدنی این شهر به‌ویژه غار شگفت‌انگیز علیصدر دیدن کنند.

وی غار علیصدر را یک غار گردشگری و دیدنی دانست که با رعایت مسائل زیست‌محیطی شرایط برای بازدید از این جاذبه طبیعی فراهم شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار