افتتاح 25 پروژه عمرانی دراسدآباد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از بهره‌برداری 25 پروژه عمرانی بهسازی و مقاوم‌سازی در روستاهای اسدآباد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل پنج طرح بهسازی و 20 واحد مقاوم‌سازی شده است.
کد خبر: ۸۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 24 August 2015
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از بهره‌برداری 25 پروژه عمرانی بهسازی و مقاوم‌سازی در روستاهای اسدآباد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل پنج طرح بهسازی و 20 واحد مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش فارس؛محمدکرم معصومی‌اخوان از بهره‌برداری 25 پروژه عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های عمرانی بهسازی و مقاوم‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی و بهسازی از شهریورماه سال گذشته تاکنون در 15 روستا انجام شده است، تصریح کرد: این عملیات‌ها شامل تخریب و خاکبرداری، جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت و سنگ‌فرش معابر است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد ادامه داد: عملیات‌های بهسازی در روستاهای ترخین‌آباد، کمک‌سفلی، گاوگدار، پیریوسف، منورتپه، گذرکجین، خاکریز، احمدآباد، حسن‌آّباد، کینی‌سایه، دولت‌آباد، دهگلان، قره‌بلاغ، حسام‌آّباد و سیراوند با مبلغ 15 میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری پنج پروژه بهسازی روستایی، افزود: اجرای این پروژه‌ها از جمله خدمات دولت در روستاها است.

معصومی‌اخوان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 13 هزار و 984 خانوار روستایی در شهرستان اسدآباد ساکن هستند، گفت: از این تعداد 11 هزار و 896 خانوار دارای مسکن و 2 هزار و 88 خانوار فاقد مسکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از 11 هزار و 896 واحد مسکن روستایی تعداد 3 هزار و 420 واحد معادل 29 درصد مقاوم‌سازی شده و مابقی واحدها کم‌دوام یا بی‌دوام هستند و نیاز مبرم به مقاوم‌سازی دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد با اشاره به ممنوعیت هر گونه ساخت و ساز در روستاها بدون اخذ پروانه و نظارت نظام فنی روستایی، از روستاییان خواست برای کاهش خطرات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت و نظارت ناظرین نظام فنی روستایی نسبت به نوسازی و مقاوم‌سازی مساکن خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ 150 میلیون ریال با نرخ پنج درصد و دوره بازپرداخت 12 ساله است.

معصومی‌اخوان از بهره‌برداری 20 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: این واحدها با پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی شده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار