کشف لوازم آشپزخانه قاچاق

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف دو محموله قاچاق کالا شامل ۲ هزار و ۳۹۰ عدد لوازم آشپزخانه فاقد مجوز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ 30 December 2019
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف دو محموله قاچاق کالا شامل ۲ هزار و ۳۹۰ عدد لوازم آشپزخانه فاقد مجوز در این استان خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین گشت زنی در بلوار آیت الله نجفی، به ۲ دستگاه خودرو سواری در حال حرکت مشکوک و به آنها دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده‌ها بدون توجه به مسیر خود ادامه داده که با استفاده از قانون بکارگیری سلاح در یک عملیات همزمان خودروها متوقف و در بازرسی از آن، ۲ هزار و ۳۹۰ عدد ظروف آشپزخانه قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، از کشف ۷ رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند و در بازرسی از این کامیون، ۷ رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز کشف و به دامپزشکی شهرستان تحویل شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه بنا بر اعلام کارشناسان، ارزش این دام‌ها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار