مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با تأکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت اشتغال زنان در جامعه گفت: در هفته دولت امسال نمایشگاهی از توانمندی و آثار بانوان استان همدان برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 11 August 2015
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با تأکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت اشتغال زنان در جامعه گفت: در هفته دولت امسال نمایشگاهی از توانمندی و آثار بانوان استان همدان برپا می‌شود.

به گزارش تسنیم؛طاهره دوروزی درنشست مشاوران و نمایندگی امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان همدان اظهار داشت: همزمان با سفر هیئت دولت به همدان معاون امور بانوان ریاست جمهوری نیز در استان حضور می‎یابد که لازم است مسائل و مشکلات بانوان به صورت طبقه‌بندی شده ارائه شود.

وی افزود: در هفته دولت امسال نمایشگاهی از توانمندی و آثار بانوان استان همدان برپا می‌شود و به سبب سفر مقامات کشوری به استا بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه مورد توجه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: امسال به عنوان سال توانمندسازی زنان نامگذاری شده است در این راستا باید با تعامل و همکاری با یکدیگر در راستای تحقق اهداف این شعار تلاش کرد.

وی بیان کرد: وضعیت اشتغال زنان در استان همدان نیازمند ساماندهی است چرا که وجود مشاغل غیررسمی و کاذب در شأن زنان نیست و باید با ارائه راهکارهای مناسب این فعالیت اجتماعی و اقتصادی زنان ارتقا یابد.

دوروزی با بیان اینکه رسیدگی و تقویت برنامه‌های حوزه زنان نیازمند طرح و تخصیص اعتبارات مناسبی است، گفت: دفاتر امور بانوان دستگاه‌های اجرایی باید فعال شوند و مشکلات و موانع سر راه بانوان و خانواده را مورد بررسی قرار دهند.

وی با اشاره به ضرورت گسترش فعالیت اجتماعی زنان افزود: امسال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که علاوه بر اینکه زنان استان باید حضور فعال و مشارکت گسترده‌ای در این رویداد داشته باشند باید یک نماینده زن نیز به مجلس راه پیدا کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان عنوان کرد: زنان سهم ناچیزی در مجلس شورای اسلامی دارند به طوری که این سهم اکنون کمتر از سه درصد است و باید حضور زنان در مجلس تقویت شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار