انتقاد تندرئیس کمیسون اصل90 مجلس ازعملکرددرغارعلیصدر
یکی از مطالبات مردم کبودراهنگ خلعیت از مدیریت آثار جهانی غارعلیصدر به خاطرعدم توانایی دراداره غاروبقا آن برای نسل آیندگان است.
کد خبر: ۷۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 10 August 2015

یکی از مطالبات اساسی مردم کبودراهنگ خلعیت از مدیریت آثار جهانی غار علیصدر به خاطر عدم توانایی در اداره غار و بقا آن برای نسل آیندگان است.

به گزارش خبرنگارتابناک همدان ازکبودرآهنگ،محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در جمع خبرنگاران شهرستان های بهار و کبودراهنگ اظهار کرد: نگاه سود محورانه به غار علیصدر نگران کننده است یکی از مطالبات اساسی مردم کبودراهنگ خلعیت از مدیریت آثار جهانی غار علیصدر به خاطر عدم توانایی در اداره غار و بقا آن برای نسل آیندگان است.

وی با اشاره به غارعلیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان عنوان کرد: عملکرد غار در حوزه امکانات و خدماتدهی بسیار ضعیف است بهره برداران غار نباید سود محورانه به ظرفیت گردشگری منطقه نگاه کنند بایستی برنامه ریزی دقیق و منسجمی برای خدمات رسانی و افزایش امکانات برای رفاه حال مسافران همچنین به اهالی روستای علیصدر و شهرستان کبودراهنگ داشته باشند.

رئیس کمیسیون اصل نود در این جمع با اشاره به اختصاص هزار تن بیس برای هر روستا افزود: با تدابیر اندیشیده شده و برنامه ریزی دقیق تا آینده ای نزدیک همه 230روستاهای دو شهرستان بیس ریزی می شوند که به صورت رایگان در اختیار دهیاری ها برای تسطیح معابر روستایی قرار داده شده است.

پورمختار درادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ارزیابی عملکرد دولت ابراز کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید به طور کلی مثبت ارزیابی می شود اما برخی از وزارتخانه ها در انجام وظایف خود قصور و کوتاهی داشته اند که جای بررسی و پیگیری دارد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زینال همدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
بخش خصوصی به کاری که انجام می دهد در درجه اول سود مناسب برایش ملاک است ما اگر می خواهیم امکانات و خدمات مناسب در غار علیصدر ارائه شود موقع عقد قرار داد باید از شرکت و پیمانکار این کارها را بخواهیم که شوربختانه در استان همدان این مسایل اصلا لحاظ نمی شود و در کل ریش سفیدانه!!! مسایل را حل و فصل می کنند و قرارداد ها را منعقد می نمایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار