کامران گردان با اشاره به کاهش درآمد شهرداری، عنوان کرد: مطالعه و بررسی برنامه‌های پژوهشی برای رفع و موانع مشکلات شهری درحال انجام و به سمت مسئله محور شدن برنامه‌های اجرایی درحال حرکت است.
کد خبر: ۷۰۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 25 January 2019
رئیس شورای شهر همدان کمیته‌های تخصصی مرکز مطالعات پژوهش‌های شورای اسلامی شهر را قوی‌ترین اتاق فکر در مدیریت شهری دانست. 

به گزارش ایسنا،گردان در دومین نشست فصلی کمیته‌های تخصصی مرکز مطالعات پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌های شهرداری با مراکز پژوهشی، گفت: در سنوات گذشته و درحال حاضر به منظور استفاده از ظرفیت شهرداری، شورای شهر و جامعه دانشگاهی مشغول ایجاد تفاهم نامه‌هایی با مراکز پژوهشی بوده و هستیم.

وی بابیان اینکه فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، مطرح کرد: باتوجه به مدت زمان کوتاهی که در پیش‌رو داریم هیچ گونه فرصت آزمون و خطا را نداریم از این رو باید شورای شهر و شهرداری بر اولویت‌های خود مانند الحاق ۴ روستا متمرکز باشند.

گردان با اشاره به کاهش درآمد شهرداری، عنوان کرد: مطالعه و بررسی برنامه‌های پژوهشی برای رفع و موانع مشکلات شهری درحال انجام و به سمت مسئله محور شدن برنامه‌های اجرایی درحال حرکت است.

وی از خروجی مرکز پژوهش‌ها اعلام رضایت کرد و گفت: تمامی برنامه‌های قابل اجرای مطرح شده در این مرکز به کار برده و برای ماه‌ها و سال‌های آینده برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلند درنظر گرفته شده است.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه در یکسال گذشته شاهد ۳ بار تغییر رئیس مرکز پژوهش بوده‌ایم، عنوان کرد: وجود اعضای ثابت و تاثیر گذار عامل پیدایش طرح‌های پژوهشی مفید و سودمند شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار