مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد: بیشترین شکایات از صنف آسانسور، تعمیرات خودرو، کابینت سازان و مبلمان بوده است ضمن اینکه بیشترین عوامل تخلفات عدم درج قیمت، گران فروشی، تقلب، عدم رعایت مقررات بهداشتی و عدم صدور فاکتور است.
کد خبر: ۶۹۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱ 23 December 2018
علیرضا حسن با بیان اینکه صنف خوار و بار، نانوایی‌ها و پوشاک پرتخلف‌ترین اصناف همدان بوده است گفت: بیشترین شکایات مردم همدان در بخش آسانسور، تعمیرات خودرو و کابینت سازان است.

به گزارش تسنیم، حسن پوراظهار داشت: در مدت هشت ماهه سال ۹۷ تعداد هفت هزار و ۹۷ پرونده در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شده که با احتساب پرونده‌های قبل این تعداد به هفت هزار و ۱۴۰ پرونده می‌رسد که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه مجموع محکومیت این پرونده‌ها به ۱۹۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیارد ریال می‌رسد افزود: در بخش کالا و خدمات ۵۹۵۲ فقره پرونده وجود داشت که ۵۹۳۵ مورد آن رسیدگی شد و جمع محکومیت‌های آن نیز حدود ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

حسن پور عنوان کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز ۴۵۱ فقره پرونده تشکیل شده که ۹۷ درصد آن یعنی ۴۴۹ پرونده مختومه شده و مجموع محکومیت در این بخش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در حوزه قاچاق در استان همدان ۶۹۴ پرونده تشکیل شده است افزود: البته با احتساب پرونده‌هایی که از سال قبل باقی مانده بود این تعداد به هفت هزار و ۱۴۰ مورد رسید که ۱۰۱ درصد رسیدگی را به دنبال داشته و مجموع محکومیت‌های آن ۱۹۲ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال است.
وی با اشاره به اینکه در بخش احتکار کالا در ماه‌های اخیر پرونده‌ای اضافه نشده است گفت: همدان در حوزه احتکار از جمله استان‌هایی بود که کمترین میزان احتکار را داشت چرا که تمامی فروشگاه‌ها آمار و اطلاعات موجودی خود را ثبت کرده بودند.

حسن پور اظهار داشت: صنف خوار و بار به دلیل اهمیتی که در زندگی مردم دارد بیشتر مورد نظارت قرار می‌گیرد و بر این اساس بیشترین تخلفات نیز از صنف خوار و بار، نانوایی‌ها، پوشاک، مرغ و ماهی و قصابی‌ها بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار