معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه بیشترین علت تصادفات در جاده‌های استان واژگونی خودروهاست، گفت: در همین راستا و به منظور ایمن‌سازی راه‌ها، عملیات شانه‌سازی در محور‌های شریانی، فرعی و اصلی و راه‌های روستایی استان همدان انجام شد.
کد خبر: ۶۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 10 September 2018
حمید پرورشی‌خرم گفت: ۲۲۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در پنج ماهه نخست امسال شانه‌سازی شد.

به گزارش فارس، پرورشی‌خرم با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در پنج ماهه نخست سال یادآور شد: در این مدت رگلاژ و تسطیح ۲ هزار و ۸۱۵ کیلومتر از راه‌های آسفالته توسط راهداران انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: لکه‌گیری ۱۲۹ هزارو ۵۲۴ مترمربع از راه‌های آسفالته تا پنج سانتی‌متر، ۳ هزار و ۸۸۴ کیلومتر پاک‌سازی سطح راه از نخاله و زباله و ۸۴ هزار و ۹۸۶ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی از دیگر اقدامات این اداره است.

وی گفت: همچنین در این مدت، ۳ هزارو ۲۲ کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنو‌ها با گریدر، ۲۷ کیلومتر اصلاح قیر زدگی و ۳۹ هزار و ۳۳۱ مترمربع موج تراشی سطوح آسفالته انجام شده است.

پرورشی‌خرم یادآور شد: ۷۴ کیلومتر درزگیری در راه‌های آسفالته و ۲۸۰ کیلومتر رگلاژ راه‌های شنی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت است.

وی خاطرنشان کرد: در این پنج ماه، ۲۸ تقاطع اصلاح و ۵۱ مورد دور برگردان و پارکینگ به منظور ایمنی بیشتر احداث شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار