مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: همدان در حجم و سیستم برگزاری ورزش محلات به عنوان الگوی کشوری معرفی شد.
کد خبر: ۶۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 22 July 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: همدان در حجم و سیستم برگزاری ورزش محلات به عنوان الگوی کشوری معرفی شد.

به گزارش ایرنا؛ امیرحسین اسکندریان درجمع یکصد تیم حاضر در لیگ فوتبال محلات همدان اظهار کرد: ورزش محلات همدان با فعالیت رسمی بیش از چهار هزار نفر و بکارگیری سیستم نوین در ثبت نام و اجرای مسابقات توانسته است به عنوان الگوی کشوری معرفی شود.

وی، ثبت نام اینترنتی از تیم ها، برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری، صدور پروانه فعالیت برای تیم ها، اجرای دوره کمک های اولیه درمانی توسط هلال احمر برای تیم ها و ایجاد نرم افزار بانک اطلاعات جامع از بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم ها از ویژگی های الگو قراردادن برنامه های ورزش محلات همدان است.

وی بیان داشت: امسال لیگ فوتبال محلات با بیش از یکصد تیم برگزار می شود و هدف ما ترویج فرهنگ ورزش در محلات شهر همدان است.

اسکندریان خاطرنشان کرد: سال قبل به غیر از فوتبال ، لیگ کشتی هم اضافه کردیم اما امسال با حمایت اعضای شورای شهر و شهردار به غیر از فوتبال و کشتی توانستیم والیبال و دوچرخه سواری آقایان و والیبال و دارت بانوان را فعال کنیم و حرکت خوبی برای جذب مردم به ورزش ایجاد شده است.

وی افزود: در فعالیت گسترده ورزش محلات حتی در مقابل شهرهای بزرگی مثل تهران و اصفهان به خوبی توانسته ایم شهروندان را از محلات به سوی ورزش سوق دهیم.

وی مهمترین اهداف توسعه این برنامه را ترویج فرهنگ ورزش در محلات، استعدادیابی، دوری از معضلات اجتماعی و مسایل اخلاقی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان عنوان کرد.

وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی در فوتبال محلات گفت: با افراد متخلف و بی انضباط در فوتبال محلات برخورد قاطع می شود و نفراتی که در طول مسابقات باعث درگیری و برهم زدن بازی ها شوند برای همیشه از حضور در این مسابقات محروم می شوند.

اسکندریان افزود: باید نفرات تیم ها به یکدیگر احترام بگذارند و بی حرمتی و رفتار ناشایست در محیط ورزشی قابل تحمل نیست و تیم ها باید با این اعمال نادرست برخورد کرده و اجازه حاشیه سازی در فوتبال محلات را ندهند.

وی یادآور شد: امسال مسابقات در 10 زمین برگزار می شود که تمامی زمین ها بیمه مسوولیت شده اند ضمن اینکه در صورت مصدومیت بازیکنان، خدمات بیمه ورزشی به آنها تعلق می گیرد.

لیگ فوتبال محلات همدان به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی محلات غرب کشور جمعه آینده در 10 زمین خاکی آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار