رییس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: پارکهای علم و فناوری توان خوبی در ایجاد اشتغال و خروج از رکود دارد.
کد خبر: ۶۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 19 July 2015
رییس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: پارکهای علم و فناوری توان خوبی در ایجاد اشتغال و خروج از رکود دارد.

 به گزارش ایرنا؛مجید کزازی درنشست با فرماندار همدان افزود: توان حرفه ای و تخصصی پارک های علم و فناوری در پیگیری برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید در خصوص خروج از رکود و ایجاد اشتغال را نمی توان نادیده گرفت.

وی اظهار کرد: هم اکنون 21 شرکت دانشبنیان و 45 واحد فناور در استان همدان وجود دارند که پارک علم و فناوری با ارایه تسهیلات مختلف و ایجاد امکانات و شرایط لازم از این مراکز حمایت می کند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای در توسعه پارک داشته به گونه ای که هم اکنون مرکز رشد به جز شهرستان همدان در شهرستانهای رزن، ملایر، کبودراهنگ و لالجین نیز مستقر است.

وی بیان کرد: در شهرستانهای تویسرکان و نهاوند نیز موافقت اصولی برای ایجاد این مراکز اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه ابتدای سالجاری هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به واحد های فناور اختصاص یافته است اضافه کرد: اعتبارات پارک های علم و فناوری در سالجاری افزایش مطلوبی داشته است.

فرماندار همدان نیز در این نشست گفت: پیگیری اهداف و فعالیت های پارکهای علم و فناوری برای تحقق ماموریت های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری در راستای اقتصاد مقاومتی و تقویت دولت داخلی بسیار موثر است.

علی تعالی افزود: حمایت از شرکتهای دانشبنیان با هدف جذب دانش فنی و سرمایه های داخلی و با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای استان همدان از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار