معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: نهادهای امنیتی و قضایی بابرخوردبامعتادان وخرده فروشان محیط امن را برای شهروندان و مسافران و گردشگران فراهم کنند.
کد خبر: ۶۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 17 July 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: نهادهای امنیتی و قضایی با برخورد با معتادان و خرده فروشان محیط امن را برای شهروندان و مسافران و گردشگران فراهم کنند.

به گزارش ایرنا؛محمدابراهیمی الهی تبار درنشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: در آستانه آغاز سفرهای تابستانی و حضور مسافران در همدان هستیم و از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی درخواست می شود در زمینه پاکسازی شهر از وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر قوی عمل کنند.

وی اضافه کرد: استان تفریحی و توریستی همدان همه ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران از مناطق مختلف کشور و جهان است که باید فضای شهری نیز باید برای گردشگران مناسب باشد.

وی تاکید کرد: طبق نظر سنجیهای صورت گرفته برخورد با معضل مواد مخدر به خصوص خرده فوشان از دغدغه های اصلی ردم است که باید نسبت به پاکسازی شهر از وجود فروشندگان مواد مخدر تلاش کرد.

وی گفت: طبق دستورالعمل قرار است روزانه سه خرده فروش در همدان دستگیر شود که امید می رود این آمار را روزی به صفر برسانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر با توجه به شناسایی این منطق باید در اولویت باشد.

الهی تبار با انتقاد از حضور نیافتن مسوولان کمیته ها در این نشست تاکید کرد: با توجه به اینکه مواد مخدر دغدغه اصلی مردم است و همه د ر معرض این آسیب هستند حضور مسوولان کمیته ها در این نشست ضروری است .

وی افزود: مدیر و مسوولان کمیته های زیر مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در این نشست حضور نمی یابند بدان معناست که برای آنها معضل اعتیاد حساسیتی ندارد که این امر جای سوال دارد.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: حضور مستمر مدیران و مسوولان کمیته ها در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضروری است و در صورت نیاز به فرد خاطی تذکر داده می شود.

الهی تبار با بیان اینکه همیشه باید انتظارات را در مردم تقویت کرد گفت: جامعه ای که انتظارات نداشته باشد یک جامعه مرده و بی روح است.

وی افزود: باید انتظارات مردم را به عنوان یک مطالبه تلقی کرد هر چند انتظارات نیز باید واقع بینانه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار