مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نقش آموزش و پرورش را در تحقق اهداف و آرمان‌های جامعه تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز عنوان کرد.
کد خبر: ۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴ 19 February 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نقش آموزش و پرورش را در تحقق اهداف و آرمان‌های جامعه تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از همدان، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان چهارشنبه، 29 بهمن در چهارمین همایش درس‌پژوهی دانش‌آموزان استثنایی استان، اظهار کرد: مربیانی که در آموزش و پرورش استثنایی خدمت می کنند سختی‌های زیادی را متحمل می شوند و سعادتی نصیب آنها شده که این قشر را پرورش می دهند.

وی افزود: آموزش و پرورش در تحقق اهداف و آرمان‌های جامعه نقشی تعیین کننده و سرنوشت‌ساز بر عهده دارد و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز زمینه‌سازی برای حرکت انسان‌ها به سوی تعالی تنها از طریق آموزش و پرورشی هدفمند، پویا، فعال و با نشاط امکان‌پذیر است.

فولادوند با اشاره به اینکه مریبان سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند و تلاش می‌شود مشکلات آنها رفع شود عنوان کرد: در سالجاری یک هزار و 500 نفر بازنشسته شده اند همچنین سه هزار و 600 نفر دانش آموز در سال تحصیلی 92_93 به مجموعه آموزش و پرورش افزوده شده است.

فولادوند با بیان اینکه آموزش و پرورش به سمت کیفیت بخشی حرکت می‌کند، یادآور شد: مشکلات عدیده‌ای در حوزه آموزش و پرورش استثنایی وجود دارد، که انیدواریم با حل این مشکلات دانش آموزان این حوزه با امکانات بیشتری ادامه تحصیل دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان به اولویتهای مجموعه آموزش و پرورش پرداخت و افزود: توسعه مشارکت‌های مردمی، ساماندهی نیروی انسانی، کیفیت بخشی به آموزش و سایر مصادیق از اولویتهای مجموعه  آموزش و پرورش است که باید به این موضوع توجه ویژه شود و تمامی مربیان بر این اساس حرکت کنند.

فولادوند ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش استثنایی کمبود نیروی انسانی متخصص و کمبود تجهیزات است که با مجموعه بهزیستی امیدواریم مشکل کمبود تجهیزات کمک آموزشی این افراد حل می‌شود.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار