مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه پایلوت ورزش شهروندی در سطح کشور است، گفت: همچنین همدان در ورزش شهروندی فعالیت‌های گسترده ای دارد.
کد خبر: ۶۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 13 July 2015
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه پایلوت ورزش شهروندی در سطح کشور است، گفت: همچنین همدان در ورزش شهروندی فعالیت‌های گسترده ای دارد.

به گزارش تسنیم ؛ امیرحسین اسکندریان با اشاره به ورزش محلات اظهار داشت: ما در سال‌های گذشته توانسیم در ورزش محلات به خوبی عمل کنیم و در سال گذشته و امسال در کلان شهرها الگوی کشوری شدیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه پایلوت ورزش شهروندی در سطح کشور است، افزود: همچنین همدان در ورزش شهروندی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه در فوتبال محلات بیش از 20 تیم افزایش داشتیم، بیان کرد: برای ورزش محلات و رشد این رشته در همدان دهکده ورزشی محلات را درنظر گرفتیم که بیش از 30 هکتار است که 10 هکتار آن برای زمین فوتبال محلات در نظر گرفته شده است.

اسکندریان با بیان اینکه امسال کشتی محلات را مانند سال گذشته داریم، اضافه کرد: کشتی محلات در رده‌های نونهالان نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه امسال رشته والیبال آقایان محلات را نیز را اضافه کردیم، عنوان کرد: همچنین امسال رشته دوچرخه سواری محلات را راه اندازی کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار ورزش بانوان محلات را داشتیم، گفت: والیبال محلات و دارت محلات از جمله ورزش‌های محلات بانوان است و همچنین جزو اولین استان‌ها هستیم که در رشته بانوان ورزش محلات را رقم می‌زنیم.

اسکندریان با اشاره به اینکه امسال بیش از سه هزار نفر مخاطب محلات داریم، تصریح کرد: همچنین امسال کاری جدید انجام دادیم و ثبت نام ورزش محلات به صورت الکترونیکی انجام و علاقمندان از طریق سایت سازمان ورزشی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به پارک بانوان همدان، ادامه داد: بیش از 100 نفر در پارک بانوان ورزش صبحگاهی انجام می‌دهند و ما چهار پایلوت مختص ورزش صبحگاهی بانوان در همدان داریم.

وی در ادامه با اشاره به تیم داری در رشته فوتبال اظهار کرد: ما امسال در لیگ بزرگسالان نیز تیم داری خواهیم کرد البته با این تفاوت که اگر امتیاز لیگ دسته دو به ما واگذار شود دیگر در لیگ سه تیم داری نمی‌کنیم و تاکنون صحبت‌هایی برای لیگ دو شده اما نتیجه آن مشخص نیست.

اسکندریان با بیان اینکه شهرداری زیرساخت‌های لازم را برای تیم داری دارد، تصریح کرد: همچنین باشگاه شهرداری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم داری می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار