دستگیری 60 معتاد در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف دو کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان 60 خرده‎فروش و معتاد پرخطر مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 09 July 2015
فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف دو کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان 60 خرده‎فروش و معتاد پرخطر مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

به گزارش فارس؛ قاسم قربانی از کشف دو کیلوگرم تریاک در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: همزمان 60 خرده‌فروش و معتاد پرخطر مواد مخدر نیز در یک عملیات مشترک با پلیس مواد مخدر استان دستگیر شدند.

وی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، طرح برخورد با مزاحمان خیابانی و جمع‌آوری معتادان تابلو، فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده و جرم‌خیز اجرایی شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه پلیس با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک توزیع‌کننده، گفت: طی عملیاتی مشترک با پلیس استان در مسیر گنجنامه به تویسرکان فروشنده مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 60 نفر دستگیر شده، هفت نفر فروشنده مواد مخدر بودند، اظهار داشت: این افراد برای درمان و مجازات به کمپ‌های ترک اعتیاد و دادگستری تحویل شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در بخش دیگری از سخنانش به دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو اشاره کرد و گفت: سارق محتویات داخل خودرو در هنگام بازجویی تخصصی به پنج سرقت دیگر در این زمینه اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی به همراه پرونده به دستگاه قضایی تحویل و سپس به زندان انتقال داده شد.

قربانی از دستگیری دو سارق احشام و کشف دو فقره سرقت با 29 رأس گوسفند مسروقه توسط پلیس آگاهی تویسرکان طی ماه گذشته خبر داد.

وی گفت: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از یک‌ سری تحقیقات میدانی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و پس از بازرسی‌، وسایل مربوط به سرقت احشام کشف شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه سارقان پس از شناسایی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: سارقان طی بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت 29 رأس دام زنده از دو روستای حوزه استحفاظی شهرستان اعتراف کردند.

وی سارقان را ساکن یکی از استان‌های همجوار معرفی کرد و گفت: سارقان برای سرقت به شهرستان‌های مجاور رفته و پس از رصد اوضاع شهر، شبانه به روستاهای مورد نظر رفته و احشام را به سرقت می‌بردند.

قربانی خاطرنشان کرد: خودروی حمل احشام توقیف و سارقان برای رسیدگی به جرم و مجازات به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان بر لزوم توجه دامداران به توصیه‌های پلیس، عدم توجه به توصیه‌های پلیس، کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگه‌داری احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس را از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار