رییس هیات کشتی همدان گفت: تنها 50 میلیون ریال طی سال گذشته از فدراسیون بودجه دریافت کرده ایم و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هیچ گونه حمایت مالی از سوی فدراسیون نداشته ایم.
کد خبر: ۵۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 09 July 2015
رییس هیات کشتی همدان گفت: تنها 50 میلیون ریال طی سال گذشته از فدراسیون بودجه دریافت کرده ایم و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هیچ گونه حمایت مالی از سوی فدراسیون نداشته ایم.

به گزارش ایرنا؛ جلال صابریون اظهار کرد: کشتی به عنوان رشته المپیکی همدان که قهرمانی در المپیک، جهانی و آسیایی را در کارنامه افتخارات تاریخ ورزش همدان دارد هم اکنون برای تداوم موفقیت ها نیازمند سه میلیارد و 200 میلیون ریال بودجه است.

وی اضافه کرد: تداوم رشد و پیشرفت کشتی استان در مسیر قهرمانی و حرفه ای و قرار گرفتن در ردیف برترینها نیازمند این مقدار اعتبار مالی است.

وی با قدردانی از مسوولان اجرایی استان همدان در حمایت مالی از ورزش کشتی در حدتوان، افزود: اگر حمایت های مدیرکل ورزش و استاندار همدان نبود در اجرایی کردن تقویم سالیانه هیات با مشکل مواجه می شدیم.

صابریون در ادامه گفت: طی چهار سال گذشته به دلیل محدودیت منابع مالی در کشور ناشی از تحریمها، باوجود حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار همدان نتوانستیم بدهیهای گذشته را تسویه کنیم و به این خاطر یک میلیارد و 660 میلیون ریال بابت برگزاری لیگ های برتر به کشتی گیران و مربیان بدهکار هستیم و یک میلیارد و 240 میلیون ریال نیز در بخش قهرمانی و هزینه های جاری هیات بدهی داریم.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کشتی همدان در مدال آوریهای بین المللی گفت: در سال گذشته مدالهای رنگارنگ را در عرصه های بین المللی داشته ایم که مهمترین آنها قهرمانی میثم مصطفی جوکار در مسابقات آسیایی قزاقستان، جام جهانی آمریکا و بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و مدال طلای جواد صمدی در مسابقات پیشکسوتان جهان بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از 42 مدال کسب شده در سال گذشته دو نشان در مسابقات جهانی، دو عنوان مسابقات آسیایی و شش مدال در تورنمنتهای بین المللی به دست آمده و 34 مدال کشوری نیز سهم کشتی گیران استان همدان بود.

هم اکنون هشت هزار کشتی گیر به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار