رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: این دانشگاه در اجرای طرح های پژوهشی کلان رشد صد درصدی داشته و هم اکنون چرخ علم و پژوهش کشور را به حرکت درآورده است.
کد خبر: ۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 17 February 2015

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: این دانشگاه در اجرای طرح های پژوهشی کلان رشد صد درصدی داشته و هم اکنون چرخ علم و پژوهش کشور را به حرکت درآورده است.
به گزارش ایرنا 'سعید جامه بزرگی'  در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در زمینه تولیدات علمی، توسعه مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی رشد قابل توجهیی در سالهای اخیر داشته است.
وی تاکید کرد: امروز کشور از نظر تولید علم در برخی از رشته های خاص همچون هوا فضا، نانو تکنولوژی و بیو تکنولوژی درصدر علوم دنیا قرار دارد.
وی تصریح کرد: ما در برخی از رشته و زمینه ها برای قطع وابستگی ها نیازمند کار تحقیقاتی و تولید هستیم که باید تولیدات علمی در این زمینه ها نیز انجام پذیرد.
جامه بزرگی گفت: پژوهش و تولید علم مبتنی بر رقابت در عرصه های ملی و بین المللی سیاست اساسی دانشگاه آزاد است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک عنصر اساسی در تولید علم در کشور است و بر این اساس دیدگاه و رویکرد خود به پژوهش دانش بنیان را تقویت کرده است.
وی اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید علم، این دانشگاه با مدیریت جهادی و با توجه به پتانسیل ها و امکانات توانسته گام های موثری در تولید علم در کشور بردارد.
جامه بزرگی افزود: توسعه بدون انجام پژوهش های گسترده مبتنی بر اصول علمی امکان پذیر نیست و پژوهش گام اساسی برای غلبه بر چالش ها است.
وی اضافه کرد: امروز ما با اتکا به سرمایه های عظیم انسانی باید کارآمد ترین شیوه ها را برای تولید علم و ثروت بکار بندیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تولید مایحتاج کشور را مهمترین راهکار قطع وابستگی ها دانست و گفت: انجام این امر نیازمند جهاد و جنبش علمی در همه زمینه ها است.
13
هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان واحد مشغول به تحصیل هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار