رئیس بیمارستان شهید بهشتی همدان از کمبود پزشک فوق تخصص ریه و هماتولوژی در این بیمارستان خبر داد و گفت: با وجود اعلام آمادگی هنوز نیروی جدید اضافه نشده است.
کد خبر: ۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰ 16 February 2015

رئیس بیمارستان شهید بهشتی همدان از کمبود پزشک فوق تخصص ریه و هماتولوژی در این بیمارستان خبر داد و گفت: با وجود اعلام آمادگی هنوز نیروی جدید اضافه نشده است.

محمد ذوالحواریه  در گفت‌وگو با فارس با اشاره به کمبود تعداد نیروی پرسنلی و پزشکی بیمارستان شهید بهشتی اظهار کرد: افزایش تعداد نیروی پرسنلی و پزشکی تابع قوانین کشور و وزارت بهداشت بوده و با اضافه شدن این نیروها به بخش‌ درمانی استان، ما نیز از وجود آنها بهره‌مند شدیم.

وی گفت: البته کمبود نیروی درمانی بسیار احساس می‌شود و تا رسیدن به درجه استاندارد فاصله زیادی وجود دارد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی همدان بیان کرد: با اضافه شدن نیروی جدید به هر بخش بیمارستان متقابلاً برخی از نیروها نیز از آن بخش به دلیل بازنشستگی و ... خارج می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان، گفت: 6 پزشک فوق تخصص گوارش در این بیمارستان فعالیت دارند که از این نظر مشکلی نداریم.

*بازنگری دستگاه‌های آزمایشگاه از لحاظ کمی و کیفی

ذوالحواریه با بیان اینکه در زمینه پزشک فوق تخصص ریه و خون و هماتولوژی با وجود اعلام آمادگی هنوز نیروی جدید اضافه نشده است، گفت: در این زمینه با کمبود نیرو مواجه هستیم.

وی از تجهیز بخش آزمایشگاهی بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و افزود: طی یک سال اخیر دستگاه‌های آزمایشگاه از لحاظ کمی و کیفی بازنگری شده که این امر نتیجه آغاز طرح تحول نظام سلامت بوده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی همدان با اشاره به بهسازی فضای فیزیکی و مرمت اتاق‌های بستری بیمارستان طی یک سال اخیر ابراز کرد: این بیمارستان دارای مشکلات بنیادین بسیاری است که با اختصاص بودجه به بیمارستان‌ها در اجرای طرح تحول نظام سلامت تا حدودی نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده‌ایم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار