فرماندار ملایر از ساماندهی مسافربرهای روستایی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 27 June 2015
فرماندار ملایر با اشاره به اینکه ۶ آموزشگاه ملایر آماده اسکان مسافران تابستانی است، گفت: با توجه به استقرار مسافربرهای روستایی و عملیات اجرایی پل، متاسفانه چهره نامناسبی در ورودی شهر ایجاد شده که نیازمند ساماندهی است.

به گزارش تسنیم ، مصطفی آزادبخت در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان اظهار داشت: یکی از کارهای برجسته‌ای که دولت با هدایت‌های مقام معظم رهبری به دنبال آن است مذاکرات هسته‌ای است.

وی افزود: پشتیبانی رهبری از دولت و تیم هسته‌ای بارز و برجسته است و نامگذاری سال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی نشان می‌دهد که ایشان به دنبال چه سیاستی هستند.

آزادبخت زمان انجام خدمات سفر این شهرستان را از اول تیر تا سی‌ام شهریورماه اعلام کرد و گفت: با تشکیل کمیته‌های نه‌گانه و اعلام شرح وظایف ادارات، همه مسئولان ادارات باید خدمت صادقانه و اخلاق نیک را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه ملایر یکی از شهرهای پرجاذبه و سرسبز کشور است و در تابستان میهمانان بسیاری دارد، گفت: مسئولان شهرستان باید به بهترین شکل ممکن ارائه خدمت کنند تا مهمانان و مسافران با خاطره خوش شهر را ترک کنند.

آزادبخت با اشاره به ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب افزود: این پروژه یکی از طرح‌های بسیار خوب در دست اجرا است اما با توجه به استقرار مسافربرهای روستایی در این مکان و عملیات اجرایی پل، متاسفانه چهره نامناسبی را در ورودی شهر ایجاد کرده که نیاز است ارگان‌های ذیربط به این مسئله رسیدگی کنند.

 رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ملایر نیز با بیان اینکه با شروع تابستان شاهد افزایش تردد و سفر در کشور هستیم، گفت: پیش از شروع تابستان تمهیداتی در شهرستان اندیشیده شده و بازدیدها به صورت اکیپی در حال انجام است.

محمد رضا بهاری با بیان اینکه آمار مسافران شهرستان و بازدیدکنندگان هر 15 روز اعلام می‌شود، افزود: بروشور و راهنمای گردشگری شهرستان تهیه و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد،ضمن اینکه موزه و ارگ نوشیجان نیز به صورت شیفتی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی نیز با بیان اینکه هدف هماهنگی و انسجام بیشتر در ارائه خدمات به گردشگران در ایام تابستان است، گفت: تعطیلات تابستان فشردگی سفرهای نوروزی را ندارد و فضا برای ارائه خدمات بهتر فراهم است.

رزیتا ناصرالمعمار افزود: از مهمترین بحث‌های سفرهای تابستانی، موضوع اسکان مسافران است که با توجه به شرایط خوب آب و هوا وتمایل مسافران به برپایی چادر باید علائم راهنما برای اجاره نصب چادر و چادرهایی در سطح شهرستان نصب شود.

وی با اشاره به تعطیلات عید فطر و استقبال بیشتر مسافران برای سفر در این ایام افزود: سال گذشته میزبان جمع کثیری از مسافران در تعطیلات عید فطر بودیم که امسال هم پیش‌بینی استقبال زیادی را داریم.

رئیس سازمان حمل ونقل و پایانه‌های ملایر نیز در این جلسه اظهار داشت: در ایام تابستان 40 دستگاه اتوبوس، 10 دستگاه VIP، 100 دستگاه مینی بوس و 130 خودروی شخصی با امکانات و پذیرایی مطلوب آماده ارائه خدمات به مسافران در شهرستان هستند.

سیداسماعیل صفوی زاده با بیان اینکه 5 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز در شهرستان وجود دارد که در استان شاخص هستند،اظهار داشت: در بحث ایمنی جاده‌ها هماهنگی‌های لازم با پلیس راه جوکار انجام شده که قول همکاری داده‌اند.

در ادامه جلسه سازمان اموزش و پرورش از آمادگی کامل 6 آموزشگاه به همراه خانه معلم شهرستان برای پذیرایی از میهمانان شهرستان خبر داد و نیروی انتظامی نیز بر آمادگی کامل 11 یگان انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت مسافران تاکید کرد.

اداره صنعت معدن هم پاسخگوی 124 را اماده دریافت شکایات مردمی عنوان کرد و از بازرسی مکان‌های پذیرایی، هتل‌ها و سالن‌های غذاخوری به صورت روزانه خبر داد.

نماینده راه‌آهن ملایر نیز با بیان اینکه حرکت قطار مسافربری ملایر- مشهد از یک روز در میان به هر روز ارتقا یافته است، تصریح کرد: در راه‌آهن ملایر ماهانه به 12 هزار مسافر خدمات ارائه می‌شود، همچنین یک قطار جدید 4 نفره لوکس هم به مسیر اضافه شده است.

بخشدار زند نیز با توجه به تلفات جانی که تاکنون رخ داده است خواستار استقرار تیم هلال احمر و تیم سیلاب در اطراف سد کلان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار