فرماندار تویسرکان از منتقدان خواست تا به جای نقد غیرکارشناسی از دولت راهکار سازنده ارایه دهند.
کد خبر: ۵۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 25 June 2015
فرماندار تویسرکان گفت: منتقدان به جای نقدهای غیر مسوولانه و غیرکارشناسی از عملکرد دولت در بخشهای مختلف، راهکارهای سازنده با هدف حل مشکلات ارایه دهند.

به گزارش ایرنا؛ مهرداد موسوی افزود: این که عده ای تنها به خاطر بهره برداریهای سیاسی به تخریب دولت و عملکرد آن در حوزه های مختلف بپردازند توسط کسانی که به دنبال حل مشکلات و توسعه کشور هستند، پذیرفته نیست.

وی اذعان کرد: انتقاد از مسائل مختلف کار آسانی است اما موضوع مهم در این زمینه، احساس مسوولیت و ارائه راهکارهای هدفمند و سازنده ای است که به حل مشکلات بینجامد.

موسوی تبدیل رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت سه، خروج از رکود اقتصادی و کنترل تورم را از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در مقطع مدیریتی خود دانست.

وی اضافه کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت و تبیین منطق و نمایش اقتدار ایران توسط مذاکرات هسته ای از دیگر موفقیت های دولت یازدهم به شمار می روند.

وی تصریح کرد: اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد به دلیل ضعف مدیریت نیست بلکه به دلیل کمبود اعتبارات مالی و امکانات است که اکنون درآمدهای دولت به حداقل میزان خود رسیده است.

موسوی ادامه داد: هر قدر هم که توان مدیریتی مسوولان بالا باشد باز هم یکی از محوریترین عوامل پیشبرد امور اجرایی و مدیریتی سرمایه و امکانات مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال 92 تورم حاکم بر کشور به میزان 43 درصد رسیده بود افزود: بر اساس آمار و شاخصهای رسمی بانک مرکزی و با اتخاذ سیاستهای سنجیده اقتصادی و بهره برداری بهینه از امکانات، تورم به زیر 18 درصد رسیده است.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: کاهش تورم به معنای گران نشدن اجناس، کالا و خدمات مورد نیاز مردم نیست بلکه به معنای کند شدن شیب افزایش قیمتها و ملایمتر شدن آنها است.

وی خاطرنشان کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت به جای تخریب و در بوق و کرنا کردن مشکلات باید همه گروهها و سلایق فکری و سیاسی به دنبال حل معضلات کشور در بخشهای مختلف باشند.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار