شهردار منتخب همدان با بیان اینکه برای داشتن برنامه خوب باید سند فرادست مناسب داشت، تصریح کرد: سند فرادست شهر همدان طرح جامع شهر است که حتما باید تدوین شود.
کد خبر: ۵۰۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 04 October 2017
شهردار منتخب همدان با اعلام اینکه تعدیل نیروهای مازاد شهرداری همدان مد نظر نیست، گفت: استفاده از نیروهای بومی در اولویت قرار دارد.

به گزارش فارس؛ حسین مرادی شهردار همدان ظهار کرد: شهر همدان به عنوان نخستین پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین بوده که دارای بافت تاریخی ارزشمندی است و باید توجه جدی به این بافت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به زیرساخت‌های حوزه شهری در همدان یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود ولی قبل از آن باید برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مورد توجه قرار گیرد، افزود: نخستین گام بازنگری در طرح تفصیلی شهر همدان است و باید توجه جدی در این زمینه صورت گیرد.

شهردار منتخب همدان با بیان اینکه برای داشتن برنامه خوب باید سند فرادست مناسب داشت، تصریح کرد: سند فرادست شهر همدان طرح جامع شهر است که حتما باید تدوین شود.

وی با اعلام اینکه برای داشتن توسعه پایدار شهری باید طرح جامع شهری تدوین شود، عنوان کرد: در توسعه و عمران منطقه توجه به زیرساخت‌ها، موضوعات اجتماعی، رونق اقتصادی و به ویژه توجه به حاشیه‌نشینی باید در تهیه طرح مدنظر باشد.

مرادی با اشاره به اینکه نگه‌داشت شهر، کاشت و توسعه فضای سبز و ساماندهی ورودی‌های شهر باید جدی گرفته شود، بیان کرد: تحقق درآمدهای شهر یکی از اولویت‌های کوتاه‌مدت محسوب می‌شود چراکه عملی شدن برنامه‌ها نیازمند تحقق درآمدهای مالی است.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از دیگر اولویت‌های شهرداری همدان بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های شهر همدان، مشارکت مردمی و توسعه اقتصادی شهر نیز در اولویت قرار دارد.

شهردار منتخب همدان با اعلام اینکه تعدیل نیروهای مازاد شهرداری اصلا مد نظر نیست، بیان کرد: در بحث انتخاب مدیران تعهد، تخصص، پاکدستی و کارآمدی مجموعه مدیران بومی قطعا مدنظر است.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش ما این است که از مجموعه مدیران بومی و پرسنل انتخاب شود تا کادرسازی و شایسته‌سالاری صورت گیرد، گفت: برای ایجاد رغبت و انگیزه در بین نیروهای شهرداری از آنها در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار