به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان مجموعه ورزشی آبی تفریحی شهرداری از ورزشکاران همدانی در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از افطار پذیرایی می کند.
کد خبر: ۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 20 June 2015

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از پذیرایی مجموعه ورزشی آبی تفریحی شهرداری از ورزشکاران همدانی در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از افطار خبر داد.

به گزارش فارس؛ امیرحسین اسکندریان اظهار کرد: مجموعه باشگاه شهرداری همدان یکی از مهجزترین اماکن ورزشی در استان است که با دارا بودن همه امکانات ورزشی خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کرده و می‌کند.

وی افزود: مجموعه آبی تفریحی شهدای شهرداری همدان یکی از این امکانات است که با هماهنگی‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌ به ورزشکاران و علاقه‌مندان ارائه خدمت می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: زیربنای این مجموعه آبی 3 هزار و 300 متر مربع در دو طبقه و دارای دو کاسه استخر مجزاست که یکی از استخرها برای تولید موج مصنوعی ایجاد شده است.

وی یادآور شد: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان در فصل تابستان و بلندی شب‌های آن از امشب پنج‌شنبه سه سانس ویژه این ایام برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: بعد از افطار از ساعت 21 تا 22:30 دقیقه، 22:30 دقیقه تا 24 و آخرین سانس آن تا ساعت 1:30 دقیقه بامداد خواهد بود که در ایام ماه مبارک رمضان این برنامه ویژه آقایان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در کنار فعالیت مجموعه آبی، طبقه فوقانی این مجموعه با ارائه خدمات ورزشی مانند بیلیارد، بولینگ، تنیس روی میز، فوتبال دستی و همچنین ماساژ هر شب تا ساعت 1:30 دقیقه بامداد فعال است.

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد و با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی و خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی غرب کشور محسوب می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار