برگزاری جلسه احیای ستاد امر به معروف

جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به میزبانی معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 04 September 2017
جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به میزبانی معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان شامگاه یکشنبه در استانداری همدان برگزار و 22 مصوبه جلسه قبلی این ستاد بررسی شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط معاونین ستاد، مباحثی مانند برگزاری همایش طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر، جمع‌آوری البسه نا متعارف و مغایر با پوشش اسلامی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای اصناف و نظارت بر اماکن عمومی،معضل سگ گردانی،وضعیت بیماستان‌ها وسالن‌های غذاخوری، وضعیت آرایشگاه‌های زنانه، رسیدگی به باغات اطراف همدان، عباس‌آباد و گنجنامه که بدون داشتن مجوز محلی برای گرفتن عکس و فیلم توسط زوجین جوان شده‌اند، ساماندهی سوئیت‌های اقامتی و مسافرخانه‌های فاقد مجوز، لزوم برخورد با هنجار شکنان و موضوعاتی مانند عرضه قلیان، مزاحمت‌های شبانه، آلودگی‌های صوتی، رقص و غیره مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این نشست علاوه بر ارائه گزارش توسط معاونت برنامه‌ریزی، معاون قضایی و معاونت مردمی ستاد، برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز اعلام شد.

در این جلسه اعلام شد هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر که از ابتدای محرم آغاز شده و تا 7 محرم نیز ادامه می‌یابد قرار است با اهدافی مانند بهره‌گیری از فضای حماسی محرم برای تبیین امر به معروف و نهی از منکر،تبیین اهمیت جایگاه آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه، ضرورت حفاظت از امران به معروف، بهره‌گیری از گروه‌های عزاداری در راستای هدایت افکار  جامعه در راستای تبیین امربه معروف و نهی از منکر، استفاده از رسانه‌ها و محصولات فرهنگی هنری برای ترویج این امر در جامعه، استفاده از نخبگان حوزوی و دانشگاهی، ارائه گزارش عملکرد به مردم برای تغییر نگرش جامعه به موضوع امر به معروف و غیره برگزار شود.

همچنین در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) مقرر گردید مراسم تودیع و معارفه دبیر قبلی و جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار و سردار مظاهر مجیدی به عنوان دبیر جدید این ستاد در استان معرفی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار