رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن روز پاسخ به اقداماتی است که دشمنان برای از پا درآوردن نظام به کار بسته‌اند، گفت: راهپیمایی 22 بهمن روز ناامیدی دشمنان است.
کد خبر: ۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰ 12 February 2015
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن روز پاسخ به اقداماتی است که دشمنان برای از پا درآوردن نظام به کار بسته‌اند، گفت: راهپیمایی 22 بهمن روز ناامیدی دشمنان است.

محمدعلی پورمختاردر گفت‌و‌گو با فارس  با بیان اینکه یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی نیروهای خدایی بر  فرعون زمان بود، اظهار کرد: اهمیت 22 بهمن در شرایط امروز جهان بیش از گذشته مشخص است چراکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران امن‌ترین کشور منطقه به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن روز پاسخ به اقداماتی است که دشمنان برای از پا درآوردن نظام به کار بسته‌اند، افزود: در طول 36 سال گذشته، استکبار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر ترفندی دست زده اما با لطف خدا و رهبری‌ داهیانه مقام معظم رهبری راه به جایی نبرده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: مردم همواره در طول سال‌های متمادی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

وی با تأکید بر اینکه تمام نگاه‌ها در 22 بهمن به سوی مردم ایران دوخته شده، ادامه داد: مردم جهان می‌خواهند ببینند آیا تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی علیه ایران توانسته از محبت مردم به نظام بکاهد یا خیر؛ که مطمئناً به مانند همیشه دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

پورمختار خاطرنشان کرد: امروز که مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی در حال برگزاری است، کشورهای خارجی به دنبال این هستند در صورت کمرنگ بودن حضور مردم در راهپیمایی، با اعمال فشار بیشتر حقوق ایران را نادیده بگیرند که البته هرگز موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در روزهای حساس و بحرانی در طول 36 سال نشان دادند به آرمان‌های نظام پایبندند، گفت: سال‌های سال دشمنان تلاش کردند انقلاب را به هر وسیله‌ای که شده از راه اصلی خود منحرف کنند و ناکام ماندند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه پایداری ملت باعث قدرت ایران شده است، اظهار کرد: در حال حاضر دشمنان اعلام کردند توان مقابله با ایران را ندارند و باید آن را به عنوان عنصر تأثیرگذار در جهان بپذیرند.

وی تأکید کرد: 22 بهمن جشن بزرگ ملت ایران برای پیروزی اسلام بر کفر است و به همین دلیل مردم توجه ویژه‌ای خواهند داشت و با حضور خود دشمنان قسم‌خورده انقلاب را بار دیگر ناامید می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار