سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در دستان پنج کشتی گیرهمدانی جای گرفت.
کد خبر: ۴۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 08 June 2015

پنج کشتی گیر همدانی سهمیه مرحله نهایی مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی را دریافت کردند.

دبیر هیات کشتی همدان در این باره گفت: مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی 2015 لاس وگاس آمریکا و مرحله نخست کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل روزهای 21 و 22 خردادماه جاری در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش ایرنا؛ قاسم ربیعیان اظهار کرد: از سوی فدراسیون کشتی اسامی نفرات مجاز به شرکت در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان اعلام شد که از همدان عباس یزدانی در وزن 74 کیلوگرم، وحید شاه محمدی و میثم مصطفی جوکاردر86 کیلوگرم، جمال میرزایی و مهران میرزایی در وزن 97 کیلوگرم جواز حضور کسب کردند.

وی بیان داشت: همدان در این سه وزن شانس لازم را برای کسب سهمیه دارد و امیدوارم امسال هم شاهد حضور پر رنگ کشتی گیران استان در تیم ملی باشیم.

ربیعیان در ادامه گفت: همچنین مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در خانه کشتی شماره دو تهران دیار شد که دانیال شریفی کشتی گیران همدانی وزن 96 کیلوگرم نیز شرکت دارد.

وی افزود: در این اردو که تا روز 26 خردادماه ادامه خواهد داشت مسعود مصطفی جوکارو سعید ابراهیمی از نوابغ تاریخ کشتی همدان در جهان نیز به عنوان مربی حضور دارند.

همدان دارای هشت هزار کشتی گیران در بخش آزاد و فرنگی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار