اختصاص اعتبار برای جبران خسارات کشاورزان

هیئت دولت در نشست اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری با پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال برای جبران این میزان خسارات موافقت کرد.
کد خبر: ۴۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 04 June 2017
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: هیات وزیران برای جبران خسارات وارد شده به باغات و زراعات این استان پرداخت 900 میلیارد ریال را تصویب کرده است.

به گزارش ایرنا، علیمردان طالبی بیان کرد: به علت بروز سرما، بارش برف و تگرگ در سال زراعی جاری خسارت هایی بر باغات گردو و گلخانه ها وارد شده بود.

وی افزود: هیات دولت در نشست اواخر اردیبهشت ماه سالجاری با پرداخت 900 میلیارد ریال برای جبران این میزان خسارات موافقت کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اضافه کرد: طبق قوانین و مقررات 300 میلیارد ریال از این مبلغ برای خسارت ناشی از سرمازدگی باغات گردو تویسرکان اختصاص می یابد.

طالبی یادآوری کرد: اردیبهشت ماه سال 94 بر اثر بروز سرمای شدید بسیاری باغات گردو شهرستان تویسرکان دچار سرمازدگی شدید شد که برای جبران خسارت این موضوع از طریق سازمان مدیریت بحران کشور و در مکاتبه ای با وزارت جهاد کشاورزی پیگیری شد.

وی بیان کرد: 600 میلیارد ریال از این اعتبار نیز به سایر شهرستانهای همدان اختصاص می یابد که عمده آنها بر اثر برودت هوا و بارش تگرگ گلخانه هایشان دچار خسارت شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری روز شنبه 13 خردادماه سالجاری تصویبنامه هیات وزیران را درباره اختصاص اعتبار به وزارتخانه‌های کشور، امور اقتصادی ودارایی، جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار