مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک همدان گفت: کاروان ورزشی این ناحیه با کسب ۱۷ مقام اول تیمی، ۶ مقام دوم تیمی، هشت مقام سوم تیمی به‌علاوه مقام‌های برتر انفرادی موفق به تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات دانش آموزان سراسر استان شدند.
کد خبر: ۴۳۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 02 June 2017
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: دانش‌آموزان ناحیه‌ یک همدان موفق به کسب چندین رتبه‌ برتر در سی و چهارمین دوره‌ مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر استان شدند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، بهمن پارسا با بیان اینکه دانش‌آموزان ناحیه‌ یک همدان موفق به کسب چندین رتبه‌ برتر در سی و چهارمین دوره‌ مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر استان شدند،اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 20 تیم ورزشی در بخش پسران و 18 تیم ورزشی در بخش دختران در قالب 399 دانش‌آموز و 78 نفر مربی و سرپرست از ناحیه یک شرکت داشتند.

وی افزود: برگزاری مسابقات دانش‌آموزان در سال جاری به صورت مدرسه قهرمان بوده و مدارسی که در سطح ناحیه موفق به کسب مقام برتر شده بودند، به عنوان نمایندگان تیم‌های ورزشی ناحیه در مسابقات استان حضور یافتند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: کاروان ورزشی این ناحیه با کسب 17 مقام اول تیمی، 6 مقام دوم تیمی، هشت مقام سوم تیمی به علاوه مقام های برتر انفرادی موفق به تکرار عنوان قهرمانی در مسابقات دانش آموزان سراسر استان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار