رئیس هیئت کشتی شهرستان همدان بابیان اینکه نصب این تشک‌ها در راستای تجهیز خانه کشتی همدان صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: امیدوارم با تکمیل روند تجهیز امکانات خانه کشتی و به همت مربیان خوب شهرستان، روزبه‌روز بیشتر شاهد رشد ورزش اول همدان باشیم.
کد خبر: ۴۳۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 31 May 2017
رئیس هیات کشتی شهرستان همدان گفت: مراحل بازسازی و تجهیز خانه کشتی شهرستان همدان تداوم خواهد داشت.

به گزارش فارس؛ محمدرضا پیرودین اظهار داشت: از روزی که روی کار آمده‌ایم با تمام توان و با حمایت مسئولان استانی در حوزه زیرساخت و تجهیزات خانه کشتی اقدام کرده‌ایم و خوشبختانه روند رو به رشدی در حوزه زیرساختی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه به زودی در پایگاه قهرمانی خانه کشتی همدان تشک‌های استاندارد جهانی نصب خواهد شد، افزود: امور اولیه نصب تشک‌های استاندارد در پایگاه قهرمانی انجام شده و به زودی شاهد نصب این تشک‌ها خواهیم بود.

رئیس هیات کشتی شهرستان همدان با بیان اینکه نصب این تشک‌ها در راستای تجهیز خانه کشتی همدان صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: امیدوارم با تکمیل روند تجهیز امکانات خانه کشتی و به همت مربیان خوب شهرستان، روز به روز بیشتر شاهد رشد ورزش اول همدان باشیم.

وی با اشاره به مرمت و بازسازی خانه کشتی این شهرستان گفت: تاکنون 80 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای بازسازی خانه کشتی همدان هزینه شده است.

پیرودین با بیان اینکه فاز دوم خانه کشتی همدان با احداث خانه قهرمانی برای نخبه‌ها و استعدادهای کشتی پایه قرار است به زودی با 40 میلیون تومان اعتبار انجام شود، ادامه داد: هم اکنون 700 کشتی‌گیر در خانه کشتی همدان زیر نظر مربیان مجرب فعالیت دارند.

وی در پایان سخنانش بیان کرد: خانه کشتی همدان از شرایط سنتی و قدیمی خارج شده است و هم اکنون یکی از مجهزترین خانه‌های کشتی غرب کشور را در اختیار داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار