معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: این استان به لحاظ اجرای طرح پویا جزو 10 استان برتر در سطح کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 02 June 2015

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان طرح حیاط پویا را ویژه دانش آموزان دختر بسیار مفید دانست.

به گزارش ایسنا؛ "عبداله جعفری" اظهار کرد: طرح پویا برای تمامی مقاطع تحصیلی و بین دختران و پسران دانش آموز در سال تحصیلی ‌جاری اجرا و این طرح از جمله طرح‌های موفق اجرا شده در آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود: طرح پویا در سال تحصیلی‌ جاری برای اولین بار در استان همدان به اجرا گذاشته شد، به همین علت در تعداد محدودی از مدارس اجرایی شد اما برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا این طرح در تمامی مدارس استان در سال تحصیلی آینده اجرا شود.

جعفری تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح دانش آموزان در اوقات فراغت و زنگ‌های تفریح خود به تحرک و ورزش می‌پردازند و این امر بر ساختار قامتی صحیح دانش آموزان در هنگام رشد به ویژه در جمعیت دختران بسیار تاثیر گذار است همچنین اجرای این طرح از چاق شدن دانش آموزان جلوگیری می‌کند.

معاون سلامت آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان دختر به علت سیستم بدنی خود در مرحله ای از رشد خود ساختار قامتی‌شان با مشکلاتی ار جمله قوز کردن همراه می‌شود در حالیکه برای اجرای طرح پویا این‌گونه مشکلات نیز رفع می‌شود.

وی یادآور شد: استان همدان به لحاظ اجرای طرح پویا جزو 10 استان برتر در سطح کشور محسوب می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار