شکایت استانداری از یک سایت

رئیس کمیته حقوقی انتخابات استان همدان با خلاف واقع دانستن مطالب منتشره در فضای مجازی درباره علت شکایت استانداری از یک سایت ، علت شکایت را نامناسب بودن کل مطالب یک پیامک منتشره از طریق این سایت عنوان کرد.
کد خبر: ۴۱۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 03 May 2017
رئیس کمیته حقوقی انتخابات استان همدان با خلاف واقع دانستن مطالب منتشره در فضای مجازی درباره علت شکایت استانداری از یک سایت ، علت شکایت را نامناسب بودن کل مطالب یک پیامک منتشره از طریق این سایت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ ظاهر پورمجاهدگفت: یک سایت خبری اقدام به ارسال پیامکی با این مضمون که' یکی از مسئولان استانداری همدان متولی اختصاص پول و اعتبار برای تبلیغات انتخاباتی به نفع دولت و به هر نحوی شده است، علی برکت الله! این در حالیست که استانداری هنوز حقوق قراردادیهای مجموعه خود را پرداخت نکرده است'، کرده است. 

وی بیان کرد: این سایت خبری با استفاده از سامانه پیامکی اقدام به انتشار پیام یاد شده نموده است.

وی افزود: پس از بررسی محتوای این پیامک، صحت نداشتن این موضوع تائید شد، همچنین با وجود گفت و گو با مدیر این سایت خبری، ولی عامل انتشار این پیام تاکنون مستنداتی درباره این ادعا ارائه نکرده است.

رئیس کمیته حقوقی انتخابات استان همدان تاکید کرد: سیاست دولت تدبیر و امید و مدیریت استان شکایت از رسانه ها نیست بلکه دولت حامی رسانه ها است.

وی تاکید کرد: با وجود گفت و گوها ولی مدیر این سایت خبری به موضوعات دیگری نیز دامن زده ، این درحالیست که هم اینک باید برای ایجاد فضای آرام در برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم تلاش کرد بنابراین تقاضای ایجاد آرامش و اجرای دقیق قانون را داریم.

پورمجاهد بیان کرد: هم اینک این پرونده در محاکم قضایی در جریان است.

وی گفت: طبق رایزنی های صورت گرفته مقرر شده اصلاحیه ای ارسال و نسبت به حل و فصل این موضوع اقدام لازم صورت بگیرد.

در پیامی که در سطح گسترده در فضای مجازی تلگرام و در گروه های مرتبط با خبرنگاران منتشر شده آمده است' استانداری همدان از یک سایت خبری به اتهام توهین به رئیس‌جمهور شکایتی تنظیم کرده و در آن نوشته: این سایت در پیامک ارسالی برای مخاطبین خود با بکار بردن جمله‌ 'علی برکت الله'! به شخص روحانی توهین کرده است!'


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار