فرماندار شهرستان همدان راهپیمایی 22 بهمن را یک حرکت بیمه‌ای در برابر استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ایران را در مقابل فشارهای دشمنان بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 10 February 2015
فرماندار شهرستان همدان راهپیمایی 22 بهمن را یک حرکت بیمه‌ای در برابر استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ایران را در مقابل فشارهای دشمنان بیمه خواهد کرد.

علی تعالی در گفتگو بافارس ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای تقویت نظام و انقلاب، حمایت و پشتیبانی مردم از آن است که همواره مردم در این زمینه خوش درخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب این نظام توانسته بسیاری از مشکلات را با کمک و حمایت مردم رفع کند، افزود: این بار نیز مردم غیور ایران در راستای لبیک به ندای رهبر برای تقویت از نظام، ‌با شور و شکوه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی 22 بهمن از حساسیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: نگاه رسانه‌ها در سطح جهان به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، همواره نگاه تحلیلی بوده و هست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فشار قدرت‌ها بر ایران شدت گرفته است، ادامه داد: نیاز است مردم با تمام توان و احترام به خون شهدا و همچنین پاسخ کوبنده به قدرت‌های جهان در حمایت از نظام و انقلاب، حضور پررنگ داشته باشند.

تعالی راهپیمایی 22 بهمن را یک حرکت بیمه‌ای در برابر استکبار جهانی قلمداد کرد و گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ایران را در مقابل فشارهای دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، هر ساله رویکردها و دیدگاه‌ها در نظام بین‌الملل نسبت به ایران تغییر می‌کند، ابراز داشت: یکی از فاکتورهای اساسی در روند مذاکرات هسته‌ای، حمایت مردم است چراکه هرچه حمایت‌های مردمی بیشتر باشد، عقب‌نشینی دشمن از مواضع خود بیشتر خواهد شد.

فرماندار همدان حضور مردم در این راهپیمایی را پشتوانه‌ای محکم برای تیم مذاکره‌کننده دانست و افزود: مردم غیرتمند ایران همواره در شرایط حساس حامی نظام و انقلاب بوده و امسال نیز با تأکید رهبر معظم انقلاب، پیش‌بینی می‌شود مردم با نگاه تیزبینانه خود باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار