تأیید صلاحیت ۶ هزار و ۲۰۷ داوطلب انتخابات شوراها

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: پس از اتمام زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی در هیئت نظارت نتایج توسط فرمانداری‌ها به داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 16 April 2017
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: صلاحیت 6 هزار و 207 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان توسط هیات های اجرایی تائید شد.

به گزارش ایرنا؛ محمد ابراهیم الهی تبار بیان کرد: هیات های اجرایی صلاحیت پنج هزار و 74 داوطلب شوراهای اسلامی روستا و یک هزار و 133 داوطلب حضور در شورای اسلامی شهرها را تائید کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اتمام زمان بررسی صلاحیت این افراد در هیات اجرایی ، مجدد صلاحیت افراد تائید شده در هیات نظارت مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: پس از اتمام زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی در هیات نظارت نتایج توسط فرمانداری ها به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

الهی تبار گفت: طبق قانون پس از اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت، اول اردیبهشت هیات نظارت نظر خود را به بخشداریها و فرمانداری ها اعلام می کند. 

وی تاکید کرد: صلاحیت افرادی که در هیات اجرایی و هیات نظارت تایید نشده است چهار روز مهلت دارند درخواست بررسی مجدد خود را ارائه دهند.

از 30 اسفند تا روز یکشنبه 6 فروردین 6 هزار و 436 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان نام نویسی کردند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار