به گفته معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان ثبت نام دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی از تاریخ دوم خرداد آغاز شده و تا ۳۱تیر سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۵ 26 May 2015
معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ثبت نام دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی از تاریخ دوم خرداد خبر داد و گفت: این دوره ثبت نام تا تاریخ 31 تیرماه سال‌جاری ادامه دارد.

به گزارش ایسنا؛ "حسین بهرامی‌نوید" ، اظهار کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش برای انسداد مبادی بی‌سوادی آن دسته از دانش‌آموزانی را که به علت مهاجرت به داخل استان بعد از تاریخ مقرر اقدام به ثبت نام کنند همکاری لازم را بعمل می‌آورد اما تاکید داریم خانواده‌ها در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام فرزندانشان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: مراکز پیش‌دبستانی نیز عملیات ثبت نام را آغاز کرده‌اند و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این مراکز فرزندانشان را ثبت نام کنند.

بهرامی‌نوید تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل دانش‌آموزان نیمه اول 89 و نیمه دوم 88 می‌توانند در مراکز پیش‌دبستانی ثبت‌نام کنند.

وی به پرونده سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان بعد از انجام عملیات ثبت نام در دوره اول ابتدایی باید به پایگاه‌های سلامت مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند تا در صورت لزوم امور درمانی آن‌ها انجام شود همچنین اگر دانش‌آموزی با اختلال ذهنی خاصی روبرو باشد، در مراکز استثنایی پذیرفته خواهد شد.

بهرامی‌نوید گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 29 هزار نفر دانش‌آموز در دوره اول ابتدایی ثبت نام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار