مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته با شروع فصل کاری در استان همدان بیش از 51 روستا عملیات آسفالت آنها و متناسب با مناسبت های مختلف بهره برداری شد.
کد خبر: ۳۹۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 08 March 2017
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: طرح هادی در 207 روستای این استان در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا: حسن ظفری افزود: مرحله اول طرح هادی از محل اعتبارات استانی ملی، مشارکت مردم و همکاری دهیاری ها در 595 روستای این استان آغاز شده بود که از این تعداد 13 روستا به شهر تبدیل شده و 371 روستا به اتمام رسیده است و 207 روستا به صورت طرح های نیمه کاره در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

وی بیان کرد: شاخص اجرای طرح های هادی در استان مبتنی بر طرح های اجرا شده 68/1 درصد است که در مقایسه با شاخص ملی به واسطه هم افزایی و تلاش جمعی در استان فاصله قابل ملاحظه و معناداری را می توان مشاهده کرد.

وی در ادامه گفت: با قوانین کارآمدی در لایحه بودجه سال 95 و استفاده مناسب از این فرصت در مجموع 211 روستا از قیر اعتباری سال 94 و 95 بهره مند شدند که تعداد روستاهای برخوردار در سال 94 حدود 95 روستا و در سال 95، 116 روستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته با شروع فصل کاری در استان همدان بیش از 51 روستا عملیات آسفالت آنها و متناسب با مناسبت های مختلف بهره برداری شد.

ظفری بیان کرد: مجموع قیر اعتباری سال 94 و 95 حدود 24 هزار تن بوده است که 100 درصد قبل از اتمام مهلت قانونی مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجموع طرح هایی که از قیر اعتباری برخوردار شدند بالغ بر500 میلیارد ریال اعتبار عمرانی شامل تعریض ، تخریب، جدول گذاری ، زیرسازی ، آسفالت و معابر است افزود: این طرح ها امسال در هفته دولت و دهه فجر بهره برداری شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان تصریح کرد: 51 طرح باقی مانده نیز در فصل بهار سال 96 متناسب با شرایط اقلیمی بهره برداری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار