دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: مقررشده است تا از مدیریت ارشد استان، فرماندار، شهردار و نمایندگان مجلس دعوت شود تا اقدامات خود را به‌صورت شفاف برای دانشجویان بیان کنند به‌طوری‌که تاکنون استاندار همدان، فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر همدان برای شرکت در این نشست اعلام آمادگی کرده‌اند اما نمایندگان مجلس پاسخ شفافی درباره حضورشان در این نشست ارائه نکرده‌اند.
کد خبر: ۳۸۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 06 March 2017
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: استاندار همدان در سلسله نشست‌های «چنین شد» حضور می‌یابد و به بیان فعالیت‌های استانداری درزمینه اقتصاد مقاومتی و اقدامات انجام‌شده می‌پردازد.

به گزارش ایسنا؛ محمدرضا شیری مشهوراظهار کرد: با توجه به اینکه امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده و مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان تأکید کردند مسئولان نگویند باید چنین و چنان بشود بلکه بگویند چنین شد و این‌گونه اقدامات خود را برای مردم شرح دهند،در این راستا جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا بر آن شد تا سلسله نشست‌هایی با عنوان «چنین شد» باحضور مسئولان استانی وشهرستانی در دانشگاه بوعلی سینا برگزار کند.

وی ادامه داد: مقررشده است تا از مدیریت ارشد استان، فرماندار، شهردار و نمایندگان مجلس دعوت شود تا اقدامات خود را به‌صورت شفاف برای دانشجویان بیان کنند به‌طوری‌که تاکنون استاندار همدان، فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر همدان برای شرکت در این نشست اعلام آمادگی کرده‌اند اما نمایندگان مجلس پاسخ شفافی درباره حضورشان در این نشست ارائه نکرده‌اند.

شیری مشهور عنوان کرد:استاندارهمدان روز۱۸ اسفند ساعت ۱۳:۳۰درسلسله نشست‌های «چنین شد» در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا حضور می‌یابد و به بیان فعالیت‌های استانداری درزمینه اقتصاد مقاومتی و اقدامات انجام‌شده می‌پردازد.

وی بابیان اینکه ابتدا استاندار عملکردهای خود را بیان کند سپس تشکل‌های دانشجویی پرسش‌های خود را بیان کنند، تصریح کرد: به‌طور حتم این فضا زمینه‌ای برای مطالبه گری دانشجویان و پاسخگویی مسئولان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.
   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار