معاون فرماندار همدان از صدور ۴۴۰ پروانه بهره‌برداری برای واحد‌های تولیدی جدید خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 25 May 2015

معاون فرماندار همدان گفت: امسال ۴۴۰ پروانه بهره‌برداری برای واحدهای تولیدی همدان صادر شده است که ۸۴ درصد از این واحد در حال فعالیت هستند.

به گزارش تسنیم ، حسین افشاری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان اظهار داشت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال 440 پروانه بهره‌برداری برای واحدهای تولیدی شهرستان همدان صادر شده است که از این تعداد 368 واحد معادل 84 درصد در حال فعالیت هستند.

وی افزود: به منظور به بهره‌برداری رسیدن این واحدهای تولیدی با حداکثر ظرفیت باید بانک‌ها در اعطای تسهیلات حمایتی نهایت همکاری را داشته باشند تا درصد فعالیت این واحدها متناسب با درصد ظرفیت آن‌ها باشد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار همدان از تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان خبر داد و گفت: جلب مشارکت مردمی در تشکیل این تعاونی بسیار مؤثر است بر این اساس رسانه‌ها باید مزایای آن را برای عموم مردم تبیین کنند تا مردم ترغیب به مشارکت و عضویت شوند.

وی تصریح کرد: دو آئین نامه اجرایی در راستای سیاست‌ اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، دریافت شده که باید تمام دستگاه‌های اجرایی به تناسب وظایفی که برای آنها تبیین شده ‌نسبت به اجرای آنها اقدام کنند.

افشاری با اشاره به ابلاغ آئین نامه اجرایی ماده 16 قانون بهبود محیط کسب و کار توسط هیئت وزیران بیان کرد: در این زمینه کارگروهی متشکل از جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کار و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان مرتبط با موضوع تشکیل می‌شود تا نسبت به اجرایی کردن قانون بهبود محیط کسب و کار برنامه‌های لازم را تبیین کنند.

وی افزود: همه ظرفیت‌های قانونی کشور برای خیز توسعه اقتصادی فراهم شده است و از نظر مسائل قانونی و بسترسازی مشکل و مانعی در سطح کشور و استان‌ها وجود ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار