رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: این مسابقات در ۱۷ رشته و درسه مقطع تحصیلی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 05 March 2017
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزن همدان با شرکت ۳۵۰۰ دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش مهر، مجتبی خدارحمی در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران پیرامون برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی مدارس استان همدان گفت: این دوره از مسابقات در بخش پسران از ۲۸ بهمن تا نهم اسفندماه ادامه داشت.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان افزود: در این رقابت ها و در بخش پسران ۱۴۱ تیم حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۲۲۶ دانش‌آموز در این مسابقات شرکت داشتند، افزود: ۳۶۳ نفر به عنوان مربی، ۱۲۶ نفر به عنوان داور و ۳۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی این مسابقات در رقابت ها حاضر شدند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: این مسابقات در ۱۷ رشته و درسه مقطع تحصیلی برگزار شد.

وی گفت: این رقابت‌ها در بخش دختران از امروز ۱۴ اسفندماه به مدت ۱۰ روز تا ۲۴ اسفندماه ادامه دارد.

خدارحمی عنوان کرد: در مسابقات دختران ۱۵۹ تیم با یک‌هزار و ۲۸۴ شرکت‌کننده، ۳۱۸ سرپرست و مربی و ۹۶ داور و ۲۵ عوامل اجرایی حضور دارند.

رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان همدان افزود: رشته‌های والیبال، ژیمناستیک، هندبال، شطرنج، بدمینتون، طناب‌زنی و تنیس روی میز از جمله رشته های مورد رقابت در این جشنواره است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار