به گفته شهردار همدان تامین بودجه اجرای آسفالت همدان با اما و اگر مواجه است.
کد خبر: ۳۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴ 25 May 2015
شهردار همدان با اعلام اینکه امسال ۱۲۰ هزار تن آسفالت در شهر همدان اجرا می‏‌شود، گفت: تامین بودجه اجرای آسفالت همدان با اما و اگر مواجه است.

به گزارش  تسنیم ، سیدمرتضی رسولی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: سال گذشته بیش از 120 هزار تن آسفالت در سطح شهر همدان اجرا شد که این رقم در تاریخ شهرداری همدان بی‏‌سابقه بوده است.

 وی با اعلام اینکه امسال نیز به دنبال این هستیم تا به میزان سال گذشته در شهر همدان عملیات آسفالت‌ریزی انجام شود، افزود: باید تدبیری نسبت به تامین اعتبار این میزان عملیات آسفالت‎ریزی اندیشیده شود در غیر این صورت بودجه شهرداری پاسخگوی اجرای این میزان آسفالت نیست.

نائب رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه خرید و اجرای آسفالت باید به پیمانکاران واجد شرایط واگذار شود، گفت: در گذشته آسفالت از کارخانه‌های تولید آسفالت خریداری شده و تسوط پیمانکاران دیگر اجرا می ‏شود.

محمدرضا الیاسی بیان کرد: این امر سبب شده بود تا آسفالت اجرا شده در سطح معابر شهر همدان از کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار نبوده و از عمر مفید کمی برخوردار باشد ولی از این پس انتظار می‎رود شهرداری همدان خرید و اجرای آسفالت را به یک پیمانکار واگذار کند تا بتوان شاهد افزایش کیفیت آسفالت اجرا شده در معابر باشیم.

وی با تصریح بر اینکه پیمانکار انتخاب شده باید برای مدت یک یا 2 سال نگهداری از آسفالت اجرا شده را بر عهده داشته باشد، تاکید کرد: امروز مردم نسبت به آسفالت اجرا شده در معابر شهر همدان اعتراض دارند که باید به درستی پاسخ داده شود.

الیاسی درباره پیاده‌راه سازی خیابان بوعلی شهر همدان نیز گفت: خیابان بوعلی در سال‌های گذشته برای ایجاد پیاده‎راه بسته شد ولی شهرداری به سبب کمبود منابع مالی و اعتباری نتوانست طرح ترافیکی و اجرایی این خیابان را عملیاتی کند.

وی عنوان کرد: اگر به دنبال پیاده‎راه سازی خیابان بوعلی شهر همدان هستیم باید ابتدا طرح ترافیکی این خیابان را در نظر گرفته و اجرایی کنیم که هزینه‎ای نیز در پی ندارد و از سوی دیگر باید به سرعت عملیات عمرانی این خیابان را انجام دهیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار