به گفته فرماندار همدان با سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی در استان همدان در زمینه اشتغال روزنه‌های امید برای اشتغال در استان همدان پدیدار شده است.
کد خبر: ۳۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳ 25 May 2015
فرماندار همدان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی در استان همدان در زمینه اشتغال صورت گرفته است، گفت: روزنه‌های امید برای اشتغال در استان همدان پدیدار شده است.

به گزارش ایسنا؛ ، "علی تعالی" در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان، اظهار کرد: با پیگیری‌های مدیریت ارشد استان و اتفاقات منحصر به فردی که در همدان اتفاق افتاد شاهد سرمایه‌گذاری یک هزار میلیاردی در استان همدان هستیم و روزنه‌های امیدی برای اشتغال پدیدار شده است.

وی افزود: تنها در استان همدان فرمانداران در کنار دستگاه‌های اجرایی به عنوان روسای کارگروه اشتغال حضور دارند و در روان‌سازی اشتغال و رفع موانع تولید ورود پیدا کرده‌اند.

تعالی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد رواج کسب و کارهای کوچک در روستاهای شهرستان نیز هستیم و آمار خوبی هم از سازمان تامین اجتماعی در خصوص بیمه‌شدگان دریافت کرده‌ایم.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته هزار و 774 نفر در شهرستان همدان بیمه شده‌اند، تصریح کرد: طبق آمار سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته هزار و 774 نفر بیمه‌شده اجباری در شهرستان همدان ثبت شده که نشان‌دهنده بهبود فضای کسب و کار در شهرستان است و امیدواریم امسال نیز بتوانیم موانعی که در مسیر اشتغال وجود دارد برطرف کرده و در راه‌اندازی واحدهای تولیدی قدم خوبی برداریم.

وی درخصوص تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران در شهرستان نیز گفت: امیدواریم قانون تاسیس شرکت تعاونی توسعه عمران در شهرستان همدان نیز اجرا شود البته نگرانی‌هایی در این زمینه وجود دارد چراکه برخی از تعاونی‌ها در گذشته توفیقات چشم‌گیری نداشتند و مردم نیز ذهنیت خوبی از تعاونی‌ها ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار