عضو شورای شهر همدان گفت: پروژه برج ایرانیان و پارکینگ آقاجانی بیگ از جمله پروژه‌هایی است که در حال حاضر بلاتکلیف بوده و اقدامی برای آنها انجام نمی‏شود.
کد خبر: ۳۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶ 21 May 2015
نائب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه باید پروژه‎های سرمایه‎گذاری برای شهر همدان تعریف شود، گفت: طرح سرمایه‏‌گذاری برج ایرانیان در بلاتکلیفی به سر می‏برد.

به گزارش تسنیم ، محمدرضا الیاسی در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه سرمایه‎گذاران به سختی حاضر به سرمایه‌گذاری در همدان هستند، اظهار داشت: جایی برای سرمایه‎گذاری در شهر همدان وجود ندارد چراکه پروژه‎ای برای سرمایه‎گذاری تعریف نکرده‎ایم.

وی با تاکید بر اینکه ابتدا باید چند طرح دارای توجیه فنی و اقتصادی را برای سرمایه‎گذاری در شهر همدان تعریف کنیم، افزود: پس از تعریف پروژه سرمایه‎گذاری باید تمامی اقدامات لازم را تا مرحله اجرای طرح انجام دهیمو در نهایت طرح سرمایه‎گذاری مورد مناقصه قرار گیرد.

الیاسی با بیان اینکه هنوز پروژه‎ای برای سرمایه‎گذاری در همدان تعریف نشده است، تصریح کرد: متاسفانه زمانی که سرمایه‎گذار برای سرمایه‎گذاری وارد شهر همدان می‏شود به دنبال این هستیم تا بیشترین مبلغ را از وی بگیریم که این امر سبب فرار سرمایه‎گذار می‎شود.

وی با اعلام اینکه پروژه‎های سرمایه‎گذاری در شهر همدان بدون هیچ استثنایی در کمیسیون ماده 5 با مشکل روبه‎رو شده  و دچار تغییراتی می‏شوند، گفت: سرمایه‎گذار نباید در ابتدای راه با دغدغه‎های فراوان بروکراسی اداری مواجه شود چراکه این مسائل وی را در سرمایه‏گذاری در شهر همدان دچار تردید می‏کند.

عضو شورای شهر همدان با اعلام اینکه 2 پروژه سرمایه‎گذاری شهر همدان از 2 سال گذشته بلاتکلیف مانده است، گفت: پروژه برج ایرانیان و پارکینگ آقاجانی بیگ از جمله پروژه‌هایی است که در حال حاضر بلاتکلیف بوده و اقدامی برای آنها انجام نمی‏شود.

شهردار همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ به زودی به پیمانکار واگذار می‎شود، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه نزدیک به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سیدمرتضی رسولی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون با 20 سرمایه‌گذار مذاکره و جلسه داشته‎ایم، بیان کرد: سرمایه‎گذاران در ابتدا بازاریابی کرده و سپس برای سرمایه‌‏گذاری در منطقه‎ای اقدام می‏کنند و نمی‏‌توان اعلام کرد که شهرداری همدان در زمینه سرمایه‎گذاری کاری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث میدان میوه و تره‌بار همدان نیز با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری همدان اجرایی می‏شود، گفت: برای اجرای این پروژه نزدیک به 170 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از طریق شهرداری و بخش خصوصی تامین میشود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار