تشریح زوایای آزادسازی خرمشهر توسط راویان در مدارس خواسته رئیس اداره سیاسی فرمانداری همدان است.
کد خبر: ۳۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 19 May 2015

رئیس اداره سیاسی فرمانداری همدان خواستار تشریح زوایای آزادسازی خرمشهر توسط راویان در مدارس شد.

 

به گزارش فارس ، مجتبی زارعی در جلسه هماهنگی سوم خرداد در همدان، اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر روز ملی و مقاومت ملت ایران اهمیت بسیاری دارد.

 

رئیس اداره سیاسی فرمانداری همدان با بیان اینکه این حماسه بزرگ در سال 63 نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد، افزود: حماسه غرورآفرین سوم خرداد و رشادت رزمندگان و دلاورمردان این سرزمین موجب تغییر سرنوشت جنگ و منطقه شد.

 

وی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم مختلف به مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: 23 برنامه محوری برای بزرگداشت چنین روز غرورآفرینی در نظر گرفته شده است.

 

زارعی ادامه داد: فضا‌سازی محیط و نصب بنرها با همکاری سازمان‌ها، آذین‌بندی شهر و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

 

رئیس اداره سیاسی فرمانداری همدان با اشاره به برنامه خاطره‌گویی از عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در ادارات، گفت: صبحگاه مشترک سپاه و ارتش در روز پاسدار نیز برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برنامه سخنرانی قبل از نماز جمعه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، افزود: استفاده از بیانات امام(ره) در سازمان‌ها و ادارات و ارسال پیامک به گروه‌های هدف در دستور کار است.

 

زارعی با اشاره به تبیین روز آزادسازی خرمشهر توسط راویان در مدارس، گفت: برگزاری ایستگاه‌ صلواتی و نمایشگاه عکس، شعرخوانی، نمایش صحنه‌ای و خیابانی به همین منظور در نظر گرفته شده است.

 

وی از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان به همین مناسبت خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله معرفی کتاب، کارگاه نقاشی و اجرای کلیپ دفاع مقدس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز برگزاری نمایشگاه‌های صحنه‌ای و خیابانی در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره سیاسی فرمانداری همدان ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، قرائت زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و آزادگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، عیادت از بیماران بستری و ... انجام خواهد شد.

 

وی از برگزاری جشن میلاد حضرت عباس(ع) و گرامیداشت روز جانباز در روز دوم خردادماه خبر داد و افزود: این مراسم در سالن ابن سینا برگزار خواهد شد.

 

زارعی با اشاره به پیش‌بینی اجرای برنامه‌های اثرگذار توسط صدا و سیما به مناسبت این روز، تصریح کرد: بازدید رایگان از باغ‌موزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقه خاطره‌گویی و اجرای آبنمای موزیکال نیز در دستور کار است.

 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار